شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
توزیع بسته بهداشتی

حوزه/ مسئول شورای جهادی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) از توزیع بیش از ۵۰ هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی کننده در قم به همت بسیجیان جهادگر این ناحیه خبر داد.

مهرنام رحمانی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به این که از همان آغازین روزهای شیوع ویروس نحس کرونا در قم در مجموع تاکنون چهل گروه جهادی از ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در عرصه های مختلف فعال بوده اند، اظهار داشت: به لطف الهی و به همت بسیجیان جهادگر تاکنون بیش از ۵۰ هزار بسته بهداشتی در مناطق دو و شش قم توزیع شده، ضمن آن که هفتاد مورد مسجد و اماکن مذهبی در این مناطق به همت بسیجیان و سپاه استان ضدعفونی شده است.

وی افزود: در مجموع ۱۸ محله به همت بسیجیان ناحیه امام رضا(ع) قم ضدعفونی شده و عزیزان بسیجی در امر بسته بندی و توزیع بسته های بهداشتی و ضدعفونی فعال بوده اند، ضمن آن که تاکنون با کمک خیرین بیش از هزار ماسک خریداری و توزیع شده است.

رحمانی پور همچنین گفت: در بخش جعفریه نیز با فعالیت ارزشمند گروه جهادی شهید چمران خیابان های این بخش نیز ضدعفونی شده و بسته هایی نیز توزیع شده است.

وی ضمن تسلیت به خانواده هایی که در این ایام، عزیزان خود را بر اثر ویروس کرونا از دست داده اند، ابراز داشت: به همت برخی از خواهران بسیجی ناحیه مقاومت امام رضا(ع) گروه هایی مشخص شده و با حضور در منازل خانواده و نزدیکان متوفیان این قضایا، به آنها تسلیت گفته و مراتب همدردی خود را نشان داده اند.

 ۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha