دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دکتر محمد فتحعلی خانی

حوزه/عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: ما باید برای دست یابی به اهداف تحولی در زمینه علوم انسانی، بیش و پیش از هر چیز یک برنامه ریزی منسجم و هدفمند داشته باشیم.

دکتر محمد فتحعلی خانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان این که برکات و دستاوردهای تحول در علوم انسانی و اسلامی سازی آن هم متوجه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خواهد بود و هم حوزه های علمیه و مراکز دینی، اظهار داشت: چنین تحولی قطعاً زمینه ساز ارتقای سطح کارآمدی و پاسخگویی حوزه و دانشگاه به نیازها و تحولات روز جامعه اسلامی خواهد بود.

وی افزود: دست یابی به این تحول پیش و بیش از هر چیز مستلزم داشتن برنامه ای روشن، منسجم و هدفمند است که البته در این باره در سال های اخیر کارهای خوبی صورت گرفته اما باید با بررسی نقاط ضعف و نقصان ها به سمت بهتر شدن امور حرکت کرد.

این محقق و پژوهشگر علوم انسانی همچنین خاطرنشان کرد: به لطف الهی ما استعدادها و ظرفیت های عظیمی در حوزه و دانشگاه داریم که با این حال گاه احساس می شود نتوانسته ایم آن طور که باید و شاید از آن ها به نحو مناسب بهره برداری کنیم و لذا در سایه همان برنامه ریزی منسجم و هدفمند، این امر انشاالله محقق خواهد شد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha