جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ بی‌تردید، مجاهدات و توفیقات ایشان در عرصه‌های بین‌المللی در کنار حسن خلق، تقوای مثال‌زدنی، خدمت بی‌حاشیه و مواضع اعتدالی، نام و یاد ایشان را در عرصه دیپلماسی سیاسی و فرهنگی، جادوانه کرده،‌ به لطف الهی، مایه تقرب ایشان به درگاه ربوبی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب طی پیامی درگذشت حسین شیخ‌الاسلام، سردار بلندآوازه دیپلماسی مقاومت و تقریب را که از دانشجویان پیرو خط امام(ره) و بنیان‌گذاران حزب‌الله و طرفدار بی‌بدیل مسئله فلسطین بود، تسلیت گفت.

متن پیام رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِیهِمْ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِمَنْ کَانَ یَرْجُو اللَّهَ وَالْیَوْمَ الْآخِرَ وَمَنْ یَتَوَلَّ فَإِنَّ اللَّهَ هُوَ الْغَنِیُّ الْحَمِیدُ"

درگذشت پیشکسوت دیپلماسی کشور و از بنیان‌گذاران مقاومت اسلامی در منطقه، جناب دکتر حسین شیخ‌الاسلام مایه تأسف و تأثر گردید.

بی‌تردید، مجاهدات و توفیقات ایشان در عرصه‌های بین‌المللی در کنار حسن خلق، تقوای مثال‌زدنی، خدمت بی‌حاشیه و مواضع اعتدالی، نام و یاد ایشان را در عرصه دیپلماسی سیاسی و فرهنگی، جادوانه کرده،‌ به لطف الهی، مایه تقرب ایشان به درگاه ربوبی خواهد شد.

این‌جانب ضمن تعزیت این سوگ سترگ به خانواده محترم‌شان و به همه همکاران سابق و لاحق ایشان در وزارت خارجه و مجمع جهانی تقریب، از خداوند متعال می‌خواهم که به همه کارگزاران و پویندگان خدمت، توفیق اقتدا به این نمونه‌های والای خدمت‌گزاری را عنایت فرماید و این تأسی را مایه قرب بیشتر آن فقید سعید قرار دهد.

سید ابوالحسن نواب

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha