جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قرآن کریم

حوزه/ مدرسه قرآن و عترت دانشگاه تهران در اوقات پربرکت ماه رجب اقدام به برگزاری جلسات موضوعی تدبر در قرآن کریم کرده که این برنامه در قالب طرحی دو روزه در روزهای ۱۵ و ۱۶ ماه رجب (۲۱- ۲۰ اسفند) اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  مدرسه قرآن و عترت دانشگاه تهران برای حسن استفاده از فراغت ایجاد شده، در اوقات پربرکت ماه رجب اقدام اقدام به برگزاری جلسات موضوعی تدبر در قرآن کریم کرده است. این برنامه در قالب طرحی دو روزه در روزهای ۱۵ و ۱۶ ماه رجب (۲۱- ۲۰ اسفند) اجرا می‌شود.

این طرح ویژه ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت http://quranetratschool.ir/?p=8478 جهت نام‌نویسی اقدام کنند.

*فاز اول در ماه مبارک رجب

برپایه این گزارش: سه‌شنبه ۲۰ اسفند، مصادف با وفات حضرت زینب سلام‌الله علیها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ هم‌نشینی با سوره مبارکه «بلد» با تدریس آقای دژبخش، از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۱ هم‌نشینی با سوره مبارکه «فجر» با تدریس آقای رجب‌علی؛ چهارشنبه ۲۱ اسفند از ساعت  ۸ و نیم الی ۱۰ هم‌نشینی با سوره مبارکه «جمعه» با تدریس آقای مختاری، از ساعت ۱۰ الی ۱۲ هم‌نشینی با سوره مبارکه «فلق» با تدریس هانی چیت‌چیان، از ساعت ۱۴ الی ۱۶ هم‌نشینی با سوره مبارکه «حج» با تدریس خانم شهیدزاده و از ساعت ۱۶ الی ۱۸ هم‌نشینی با سوره مبارکه «نصر» خواهد بود و علاقه‌مندان پس از ثبت نام امکان دسترسی به کانال و لینک پخش زنده جلسات خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha