دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران با اشاره به فراخوان ارائه خدمات به بیماران کرونایی، گفت: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این طرح جهادی با شماره تلفن ۶۱۰۸۵۳۱۵ مرکز خدمات حوزه تهران تماس بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با بیان اقدامات ستاد حوادث غیرمترقبه حوزه علمیه استان تهران، اظهار داشت: چنانچه نکات بهداشتی درخصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا مورد بی توجهی قرار بگیرد می تواند تهدیدی جدی برای جامعه باشد.

وی با بیان این که می توان با تدبیر و رعایت نکات بهداشتی این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد، ابراز داشت: بنده به عنوان دبیر ستاد مواجهه با حوادث غیرمترقبه حوزه علمیه استان تهران، در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا پیگیری ها و اقداماتی را انجام داده ایم.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران تصریح کرد: مذاکره با رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری برای سم پاشی و نظافت مساجد، رایزنی با رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در مورد آموزش و تجهیز مساجد به اصول بهداشتی، مکاتبه با استاندار تهران جهت رسیدگی به اوضاع بهداشتی مساجد و اماکن مذهبی و نیز پیگیری مراتب درمان و ترخیص و دفن و کفن مبتلایان به بیماری کرونا از جمله اقدامات این ستاد بوده است.

دبیر ستاد مواجهه با حوادث غیرمترقبه حوزه علمیه استان تهران افزود: طبق پیگیری ها و رصدهای میدانی در بیمارستان های تهران به جز یک نفر هیچ مورد دیگری از مبتلا شدن طلاب تهرانی به ویروس کرونا گزارش نشده است و آن یک نفر هم بعد از بهبودی از بیمارستان مرخص شد.

وی با اشاره به فراخوان مرکز خدمات حوزه های علمیه استان تهران جهت ارائه خدمات به بیماران کرونایی، گفت: طلابی که در این فراخوان ثبت نام می نمایند در عرصه انجام امورات شرعی همچون کفن و دفن فوت شدگان و دیگر کارهای خدماتی مشغول به فعالیت خواهند شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران افزود: این فراخوان با مشارکت بنیاد کرامت وابسته به نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تهران صورت می گیرد و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام در این طرح جهادی با شماره تلفن ۶۱۰۸۵۳۱۵ مرکز خدمات حوزه های علمیه استان تهران تماس حاصل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در پایان توسل به اهل بیت(ع) توأم با رعایت نکات بهداشتی را موجب حفظ آرامش دانست و خاطرنشان کرد: در این برهه زمانی طلاب و مبلغان در حفظ آرامش جامعه و آگاهی بخشی به مردم نقش مهمی دارند و خود این عزیزان باید ضمن حفظ آرامش خود و خانواده شان، مردم را به توسل و رعایت نکات بهداشتی رهنمون کنند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خدیجه IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    0 0
    با سلام اماده کمک به هم‌ وطنان کر نای وجهادی درصورت نیاز