پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فلسطین

حوزه/ جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اشاره کرد: اینکه عربستان سعودی تعدادی از فلسطینی های حامی مقاومت فلسطین را بازداشت کرده و مورد اتهام قرار داده، نشانگر تغییر خطرناکی در دیدگاه و سیاست های عربستان در قبال محور مبارزه فلسطینی – اسرائیلی و عربی – اسرائیلی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اشاره کرد: اینکه عربستان سعودی تعدادی از فلسطینی های حامی مقاومت فلسطین را بازداشت کرده و مورد اتهام قرار داده، نشانگر تغییر خطرناکی در دیدگاه و سیاست های عربستان در قبال محور مبارزه فلسطینی – اسرائیلی و عربی – اسرائیلی است.

جبهه مردمی در بیانیه روز سه شنبه خود از مقامات سعودی خواست محاکمه فلسطینی ها را متوقف و فورا بازداشت شدگان را آزاد کند و موضع خود را در خصوص فلسطینی هایی که برای رهایی کشور خود از دست اشغالگران و تحقق اهداف ملت خود در آزادی و استقلال کمک می کنند، اصلاح کند.

این جبهه نسبت به خطر تعقیب فلسطینی ها در محل اقامت آنان به بهانه وابستگی آنان به یک سازمان سیاسی یا حمایت از آن و متهم کردن آنان به خیانت و تروریسم هشدار داد و گفت: این سیاست ها در تمامی سطوح به ضرر کشور هایی منجر شد که به این کار اقدام می کنند.

مقامات سعودی روز یکشنبه محاکمه اردنی ها و فلسطینی هایی را که به بهانه همدردی و حمایت آنان از مقاومت و مسئله فلسطین بازداشت کرده بود، شروع کرده است.

مقامات سعودی اساتید دانشگاه، خبرنگاران و مهندسانی که دولت این کشور با آنان قرارداد کاری امضا کرده بود را بازداشت کرده است و برخی از آنان دو سال است که در زندان به سر می برند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha