جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعضای مسجد و کلیسا در فعالیت خیریه مشترک شرکت کردند

حوزه/ به مناسبت روز جهانی آب، اعضای یک مسجد و کلیسا در منطقه هنکی در لندن، گردهم جمع شده و با جمع آوری کمک های خیریه، فعالیت میان ادیانی را در پیش گرفتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از hackneygazette، جماعت مسجد و کلیسا برای جمع آوری پول به مناسبت روز جهانی آب با همدیگر همکاری می کنند.

 اندرو ویلسون از کلیسای سنت جان بیت المقدس و بشیر اودین از مسجد مرکزی هکنی، منطقه ای در شهر لندن بریتانیا در فعالیت میان ادیانی با هم همکاری کردند.

تمام پول های جمع آوری شده در این روز و بعد از آن به سازمان های بین المللی خیریه «کمک آب» و «دست مسلمان» اهدا می شود.

اعضای کلیسا و نمازگزاران مسجد مرکزی در هکنی جنوبی  در یک روز سرد در یک خیابان گردهم آمده و کمک های خیریه را برای سازمان های بین المللی جمع آوری نمودند.

بشیر اودین، ​​نماینده مسجد مرکزی هکنی گفت:  من خیلی هیجان زده ام که کلیسا و مسجد برای جمع آوری پول برای یک هدف بسیار با ارزش یعنی آب با هم متحد شده اند.

وی افزود: اینکه در دنیای کنونی جوامع مذهبی کلیسا و مسجد دور هم جمع شوند، نشانه بسیار خوبی است.

نماینده مسجد مرکزی هکنی ادامه داد: این بدان است که بین کلیسا و جوامع مساجد تنش های زیادی وجود دارد و سوء تفاهم وجود دارد، اما این نوع کار به از بین بردن بسیاری از سوء تفاهم ها بین جوامع کمک می کند. به ما کمک می کند تا خودمان را به یکدیگر نزدیک کنیم و برای ایجاد جوامع بهتر هماهنگ باشیم.

این اولین پروژه از بسیاری از پروژه های مشترک است که میان دو سازمان مذهبی  برنامه ریزی شده است و دو انجمن در ۲۱ مارس در ساعت ۱ بعد از ظهر مجدداً به نیروها می پیوندند تا تمام پولی را که جمع آوری کرده اند به سازمان ها اهدا کنند.

کشیش اندرو ویلسون گفت:  امروز صبح خیلی دوست داشتنی بوده است. ما با هم کار می کردیم ، گپ می زدیم و روابط برقرار می کردیم و این بخش بزرگی از آن است. این یک روش بسیار ارزشمند و صمیمی برای همکاری با هم برای یک هدف مشترک است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha