جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد طه مهری امام جمعه شهر شهیدان مرصاد

حوزه/ امام جمعه اسلام آباد غرب گفت: مردم عزیز به شایعات توجه نکنند و در حال حاضر بهترین نسخه مبارزه با «کرونا»، ماندن در خانه و پرهیز از تردد غیرضرور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد طه مهری، در بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب، با حضور در جمع کارکنان و تیم پزشکی و تشکر از زحمات مدافعان سلامت، اظهار داشت: شما عزیزان در حال حاضر همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس که حماسه می آفریدند، در حال دفاع از سلامت مردم هستید.

امام جمعه اسلام آباد غرب بیان کرد: جامعه پزشکی و پرستاری در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، زلزله سرپل ذهاب، سیل پلدختر، گلستان، خوزستان و خصوصا در این روزها در خط اول جبهه سلامت هستند.

وی تصریح کرد: به پاس زحمات پرستاران عزیز این «فرشتگان سفیدپوش» همین بس که روز میلاد قهرمان و پرستار کربلا، حضرت زینب کبری(س) را روز پرستار نامگذاری کرده اند.

حجت الاسلام مهری در ادامه گفت: از مردم فهیم و متدین تقاضا داریم از تردد غیرضرور در خیابان و بازار پرهیز کنند و هشدارهای ستاد مبارزه با «ویروس کرونا» را جدی بگیرند.

امام جمعه  شهر اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: به مردم عزیز اطمینان می دهیم که مدیران و دست اندرکاران مبارزه با کرونا با جدیت موضوعات را بررسی می کنند و تصمیمات لازم را جهت کنترل و ریشه کنی این مهمان ناخوانده بدون هیچ اغماض و ملاحظه ای خواهند گرفت. مردم به شایعات توجه نکنند و در حال حاضر بهترین نسخه مبارزه با «کرونا»، ماندن در خانه و پرهیز از تردد غیرضرور است.

وی تأکید کرد: موضوع کنترل ورودی شهر و اجازه ندادن افراد غیربومی به داخل شهر در دستور کار مسئولان قرار دارد و هر موضوعی که سلامت مردم را تهدید کند قطعا با برخورد قاطع مسئولان امر روبرو خواهد شد.

حجت الاسلام مهری ضمن تشکر از ستاد مبارزه با «ویروس کرونا» از مردم خواست همکاری لازم را با این ستاد داشته باشند و اعلام وضعیت قرمز دانشگاه علوم پزشکی استان را جدی بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha