جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ایتا

حوزه/ هاشمی معاون شبکه پیام رسان ایتا گفت: به دلیل مشکلات فنی این شبکه با اختلال مواجه شده و به زودی رفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، چند ساعتی است که شبکه پیام رسان ایتا با اختلال مواجه شده و کانال‌ها، گروه‌ها و گفتگوهای شخصی در این شبکه قابل دسترسی نیست.

آقای هاشمی معاون «ایتا» در این رابطه به خبرنگار حوزه‌نیوز گفت: به دلیل مشکلات فنی این شبکه دچار اختلال و از دسترس کاربران خارج شده اما همکاران پیگیرند و این مشکل به زودی برطرف می‌شود.

وی ابراز داشت: با تعطیلی مدارس که پس از شیوع کرونا در کشور رخ داد، بسیاری از مدارس کشور برنامه‌های آموزشی خود را به «ایتا» منتقل کرده و برنامه‌های خود را در قالب مدیا و ویدئو بارگذاری می‌کنند که زیرساخت‌های کنونی «ایتا» توان پشتیبانی از این سطح و حجم از کار را ندارد که اگر از اول حمایت‌های لازم از زیرساخت‌های شبکه‌های داخلی انجام می‌گرفت، کار به اینجا نمی‌کشید.

یادآور می‌شود با فیلترینگ برخی شبکه‌های پیام‌رسان همچون تلگرام، مردم به استفاده از شبکه‌های داخلی دعوت شدند اما همان ایام برخی کارشناسان گفتند که این اقدام در حالی صورت گرفته که اقدامات ۵گانه برای حمایت از شبکه‌های داخلی انجام نگرفته است که مهم‌ترین حمایت به سرورها و زیرساخت‌های سخت ‌افزاری برمی‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    0 0
    یه پیگیری از رئیس شورای عالی فضای مجازی بکنید. تمام پازل خیانتهای داخلی علیه فضای مجازی کشور، جواب داده میشه....
  • دانیال IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    5 0
    با سلام و تشکر از مسئولین پیام رسان ایتا: ای کاش وزیر جوان که ژست حق الناس و مطالبه گری حقوق مردم را دارد در خصوص بی مهری نسبت به پیام رسان ایتا که در حال حاضر 2 میلیون کاربر فعال دارد پاسخگو باشد. متاسفانه آقای جهرمی صرفا کاربران اینستا و توییتر را مردم می داند و بقیه را آدم حساب نمی کند.
  • علی IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    1 0
    این برنامه خیلی بد است نصب نکنید