پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تولید ماسک

حوزه/ مسئول گروه های جهادی شهرستان قوچان با اشاره به انجام مراحل ضدعفونی و گندزدایی معابر شهرستان گفت: بالغ بر ۱۷ روز است که ۳۰ نفر از طلاب و روحانیون جهادگر شهرستان به امر ضدعفونی معابر اشتغال دارند.

حجت الاسلام علیزاده، مسئول گروه های جهادی شهرستان قوچان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، با اشاره به انجام مراحل ضدعفونی و گندزدایی معابر شهرستان گفت: بالغ بر ۱۷ روز است که ۳۰ نفر از طلاب و روحانیون جهادگر شهرستان به امر ضدعفونی معابر با همت و جدیت اشتغال دارند.

وی با بیان این که مواد ضدعفونی از سوی شهرداری تامین شده و پس از آن طلاب با استفاده از سمپاش های دستی به گندزدایی معابر و همچنین دستگاه های عابر بانک، نانوایی ها و درب مساجد می پردازند، تصریح کرد: فرآیند ضدعفونی و گندزدایی معابر ادامه دار بوده و به صورت گسترده تر در شهرستان اجرا خواهد شد.

مسئول گروه های جهادی شهرستان قوچان با بیان این که از سوی دیگر فرایند تولید ماسک با همکاری تعدادی از حوزویان جهادگر آغاز شده است، خاطر نشان کرد: فرایند استریلیزاسیون ماسک ها پس از تولید در لشکر ۵ نصر صورت گرفته و سپس به سهولت با قیمت مناسب در اختیار عموم مردم شهرستان قرار می گیرد.

حجت الاسلام علیزاده در ادامه با اشاره به تولید و عرضه مواد ضدعفونی و بسته بندی در قالب افشانه های یک لیتری، ابراز کرد: این افشانه های یک لیتری حاوی مواد ضدعفونی به تعداد صد بسته آماده شده که مجموعه پک موردنظر شامل یک ماسک و افشانه با دو دستکش پلاستیکی در اختیار دستفروش ها قرار می گیرد.  

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha