شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آبیک

حوزه/ عدم مراجعه حضوری به بانک ها و ادارات و استفاده از روش های جایگزین غیر حضوری مانند اپلیکیشن ها و خدمات اینترنتی می تواند به کاهش شیوع بیماری کمک فراوانی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام جان محمدی، صبح امروز در جلسه شورای ائمه جماعات مساجد قرارگاه جهادی طلاب شهید اسماعیل طباطبایی و مجمع طلاب و روحانیون آبیک ضمن قدردانی از فعالیت ها و همکاری امام جمعه و طلاب و روحانیون این شهرستان در مقابله با کرونا گفت: فرصت موجود یک فرصت جدی و استثنایی برای خدمت رسانی به مردم در قالب گروه های جهادی است که ضرورت دارد همه عزیزان مانند گذشته در برنامه های قرارگاه حضور جدی و پر تلاش خود را به منصه ظهور برسانند.

حجت الاسلام میرامینی، امام جمعه آبیک هم در این جلسه با تأکید بر لزوم کاهش مراجعات حضوری به ادارات در راستای حفظ سلامت خود و کارمندان، خاطرنشان کرد: عدم مراجعه حضوری به بانک ها و ادارات و استفاده از روش های جایگزین غیر حضوری مانند اپلیکیشن ها و خدمات اینترنتی می تواند به کاهش شیوع بیماری کمک فراوانی کند.

وی با اشاره به ضد عفونی وتوزیع بسته های بهداشتی از سوی طلاب وروحانیون آبیک بیان کرد: از زمان تشکیل قرارگاه، تمامی طلاب و روحانیون با هماهنگی و برنامه ریزی قبلی مشغول خدمت رسانی به مردم در راستای مبارزه با کرونا هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha