شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معاون شهردار قم

حوزه/ با توجه به موارد ابلاغ شده برای رعایت نکات بهداشتی باقی فضاهای شهری نیز به مرور تعطیل خواهند شد که از آن جمله پارکینگ‌های زائر و شهرداری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید امیر سامع معاون شهردار قم در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به آمادگی شهرداری برای اطلاع‌رسانی و اقدامات پیشگیرانه کرونا بدون حضور افراد در ورودی‌های شهر، گفت: با توجه به شرایطی که برقرار شده و ضرورت جلوگیری از تجمعات و حضور مردم در منازل خود، برای بوستان‌هایی که دارای حصار و حفاظ و ورودی هستند این امکان وجود دارد که درب‌ها بسته شده و از حضور مردم جلوگیری شود.

معاون شهردار قم با تاکید بر اینکه پارکینگ حاشیه ساختمان زمزم و مصلا باز خواهد ماند افزود: البته برای ایجاد این محدودیت‌های ترافیکی و استفاده از فضاهای شهری نیازمند کمک راهور هستیم که امید است اطلاع‌رسانی خوبی نیز صورت گیرد.

سامع با بیان اینکه برخی بوستان‌های محله‌ای این قابلیت را دارند که باز باشند افزود: با توجه به موارد ابلاغ شده برای رعایت نکات بهداشتی باقی فضاهای شهری نیز به مرور تعطیل خواهند شد که از آن جمله پارکینگ‌های زائر و شهرداری است.

معاون شهردار قم با اشاره به افزوده شدن توان امکانات ضدعفونی شهر یادآورشد: اطلاع‌رسانی میدانی و ارائه پیام‌های صوتی در شهر به مردم هم در حال انجام است و برای این کار ۱۰ خودرو شامل پنج خودرو آتش نشانی و ۵ خودرو پیشگیری از تخلفات اختصاص یافته است.

سامع با تاکید بر اینکه از ۳۰ برج اذان شهر نیز با هماهنگی مجموعه مدیریت بحران پیام‌ها و هشدارها پخش می‌شود افزود: در قالب هزار و ۵۰۰ آویز، ۱۵۰ پرتابل و ۱۵ پل عابر پیاده، نکات بهداشتی و اطلاع‌رسانی در خصوص کرونا، با محوریت پیام «در خانه بمانیم» به مردم ارائه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha