جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طبیعت

حوزه/ مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز در سخنانی اظهار داشت: آموزش، اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و فرهنگسازی زیست محیطی در جامعه، از مهمترین رویکردهایی است که برای پاسداری از محیط زیست باید به آن توجه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز در سخنانی اظهار داشت: آموزش، اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و فرهنگسازی زیست محیطی در جامعه، از مهمترین رویکردهایی است که برای پاسداری از محیط زیست باید به آن توجه داشته باشیم. 

سید محمدرضا بهشتی پور بر ضرورت بهره مندی از رسانه ها در جهت رساندن پیام های زیست محیطی به مخاطبان تأکید کرد و گفت: در همین راستا برنامه زیست محیطی «مهربانی با طبیعت» در ایام نوروز در ۱۴ قسمت، هر روز از ساعت ۱۲:۳۰ به مدت ۱۰ دقیقه بر روی آنتن می رود. 

وی در ادامه افزود: گزارش عملکرد اداره کل در سال ۹۸، اسلام و محیط زیست، محیط زیست و مشارکت های مردمی، محیط زیست شهری، معرفی جاذبه های اکوتوریسم قم، حیات وحش استان قم، اخلاق گردشگری در طبیعت، مدیریت پسماند، خانواده و محیط زیست، ساختمان های سبز، نه به پلاستیک، محیط زیست و خیرین و روز طبیعت، از جمله موضوعات مطرح شده در این مجموعه رادیویی است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha