جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خانه های نورانی

حوزه/ طرح خانه‌های نورانی از سوی شبکه رادیویی قرآن و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اول تا سی‌ام فروردین‌ماه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ، به دلیل شیوع ویروس کرونا، شبکه رادیویی قرآن با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به اجرای طرح «خانه‌های نورانی» کرده است.

این طرح از سوی رادیو قرآن در قالب برنامه کارشناس‌محور با عنوان «خانه‌های نورانی» از اول تا سی‌ام فروردین‌ماه به صورت زنده تقدیم شنوندگان خواهد شد. تقویت انس آحاد جامعه با آموزه‌های قرآن و عترت و غنی‌سازی معنوی اوقات فراغت خانواده‌ها از جمله اهداف اجرای این طرح است.

برنامه «خانه‌های نورانی» در پنج بخش کارشناسی در حوزه معارف و تفسیر قرآن با تدریس مجید معارف، اخلاق در قرآن با بیانات سیدمحسن میرباقری، معارف نهج‌البلاغه با تدریس حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع، معارف صحیفه سجادیه با تدریس احمدی‌فراز و در حوزه حفظ و تلاوت نیز با تدریس علی حبیبی تقدیم مخاطبان خواهد شد.

مسابقه نیز یکی از بخش‌های مهم این طرح است که در هر برنامه یک سؤال از هر بخش طراحی و اعلام می‌شود که در مجموع در هر برنامه پنج نفر از افرادی که پاسخ صحیح را اعلام کنند، هدایایی به رسم یادبود دریافت می‌کنند.

این برنامه از اول تا سی‌ام فروردین‌ماه هر شب ساعت ۲۰ به تهیه‌کنندگی زهرا خردمندنیک به صورت زنده از رادیو قرآن، موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha