یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سرمست

حوزه/ استاندارقم ضمن درخواست از مردم برای ماندن در خانه‌ها در ایام پیش رو گفت: با همکاری مردم می‌توانیم هر چه سریع‌تر بر این بیماری چیره شده و شرایط را به حالت عادی برگردانیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست استاندارقم در رزمایش لبیک یا امام خامنه‌ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در ورودی‌ها و خروجی‌های استان قم، طی سخنانی با اشاره به اجرای طرح غربالگری بیماری کرونا گفت: کسانی که قم را به مقصد سایر استان‌ها ترک می‌کنند مورد پایش سلامت قرارگرفته و در صورت داشتن علائم بیماری تنفسی به مراکز سلامت هدایت می‌شوند.

استاندار قم بابیان این‌که طرح غربالگری و ارائه خدمات ضدعفونی به مسافران ورودی به استان قم نیز به‌صورت داوطلبانه توسط نیروی زمینی ارتش اجرا می‌شود افزود: مشاوره و خدمات بهداشتی در ایام پیش رو به مسافران در مبادی شهر ارائه خواهد شد.

سرمست همچنین با اشاره به برگزاری رزمایش سلامت نیروی زمینی ارتش و احداث ۳۰ پایگاه سلامت در سطح شهر از زحمات و تلاش‌های داوطلبانه ارتش در استان قدردانی نمود.

استاندارقم ضمن درخواست از مردم برای ماندن در خانه‌ها در ایام پیش رو یادآورشد: با همکاری مردم می‌توانیم هر چه سریع‌تر بر این بیماری چیره شده و شرایط را به حالت عادی برگردانیم.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود ارائه خدمات به مردم و شهروندان را از وظایف دولت در چنین شرایطی دانست و گفت: بااین‌وجود تلاش کرده‌ایم تا با اجرای طرح‌های دورکاری، تا حد ممکن ادارات دولتی را خلوت کنیم.

تاکنون نتیجه آزمایش کرونای یک هزار و ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان قم مثبت اعلام‌شده است، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ تن به تعداد بیماران کرونایی قم افزوده شده‌است.

رزمایش لبیک یا خامنه‌ای به‌منظور ضدعفونی، پیشگیری و پایش سلامت هم‌وطنان روز گذشته در محل عوارضی قم- تهران آغاز شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha