جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اعطای مدرک

حوزه/ مرحله اول آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم که پیش از این قرار بود ۲۲ فروردین‌ماه برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ، بنا بر اعلام سازمان دارالقرآن الکریم، به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور و نگرانی‌هایی که در این زمینه وجود دارد، زمان برگزاری مرحله اول پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم به تعویق افتاد.

پیش از این مقرر شده بود تا این مرحله از آزمون جمعه، ۲۲ فروردین‌ماه سال ۹۹ برگزار شود، که زمان برگزاری این آزمون به جمعه، ۹ خردادماه سال ۹۹ موکول شد. این آزمون ۹ خردادماه ساعت ۱۵ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این آزمون برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود می‌توانند از روز ۲۷ اردیبهشت تا هشتم خردادماه سال ۹۹ به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم (تلاوت) مراجعه کنند.

نتایج این مرحله از پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم نیز ۲۰ تیرماه ۹۹ از طریق سایت تلاوت اعلام خواهد شد. همچنین، به علت تعویق زمان برگزاری مرحله این آزمون، زمان برگزاری مرحله دوم آزمون نیز تغییر کرده و پذیرفته‌شدگان در مرحله اول آزمون باید از ۱۰ تا ۱۴ شهریورماه سال ۹۹ به محل آزمون خود که اطلاع‌رسانی می‌شود، مراجعه کنند.

محمد رمضانی‌فرد، مسئول دبیرخانه ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ سازمان دارالقرآن در این رابطه اظهار کرد: اطلاعات دقیق آزمون مرحله اول و نشانی دقیق محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه شرکت‌کنندگان وجود دارد.

رمضانی‌فرد تصریح کرد: جهت تسهیل در امر رفت‌وآمد شرکت‌کنندگان در آزمون و جلوگیری از طی مسیرهای طولانی، تعداد حوزه‌های امتحانی آزمون افزایش یافته و آزمون امسال در ۸۰ حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha