جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
احمدی

حوزه/ تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: هر روز اخبار و تصاویر دروغین بسیاری در شبکه های معاند خارجی منتشر می شود و دشمن می خواهد با شایعه پراکنی آرامش و امنیت مردم را مختل کند.

حجت الاسلام مهدی احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با تجلیل از خدمات و تلاش های پزشکان و پرستاران و دست اندرکاران مبارزه با بیماری کرونا، گفت: از این عزیزان که صادقانه و فداکارانه در این مسیر ارزشمند و معنوی زحمت می کشند و از اهتمام همه مسئولان و دست اندرکاران در مهار این بیماری خطرناک تقدیر و تشکر می کنم. 

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین با اشاره به اینکه مردم باید بدانند شایعه از کرونا خطرناک تر است، افزود: متأسفانه دشمنان در این روزهایی که مردم ایران با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند هر روز اخبار و تصاویر دروغین بسیاری در شبکه های معاند خارجی منتشر می شود و دشمن می خواهد با شایعه پراکنی آرامش و امنیت مردم را مختل کنند.

وی ادامه داد: شبکه استانی مرکز قزوین از زمان شیوع کرونا برنامه های آموزشی مختلفی برای مقابله با کرونا برای آگاهی مردم پخش می کند.

حجت الاسلام احمدی با تأکید بر اینکه مردم باید اخبار موثق را از طریق رسانه ملی پیگیری کنند، اظهار کرد: دشمنان در فضای مجازی هم در راستای القای شبهات در صدد هستند که با نقشه های شومی که دارند، آرامش را از مردم ایران بگیرند، مردم در این عرصه هوشیار هستند و فریب این نوع اخبار را نمی خورند.

وی در پایان برای همه آنهایی که با این بیماری از دنیا رفتند، طلب مغفرت و برای همه مبتلایان شفای عاجل از خداوند مسألت کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha