پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در شرایط متفاوت امسال، نیازمند همراهی مردم با ستاد پیشگیری هستیم و خواهش ما از مردم عزیز ایران و استان همدان این است که امسال از منازل، به یاد رفتگان خود باشند؛ چرا که حضور در آرامستان‌ها نه یک واجب شرعی است و نه ضرورت دارد، بلکه مستحب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، عصر چهارشنبه با حضور در یکی از کارگاه‌های تولید ماسک که توسط نیروهای جهادی و مردمی دایر شده است، از فعالیت‌های صورت گرفته تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه همدان در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های ستاد مردمی مبارزه با کرونا در استان همدان، خاطر نشان کرد: بسیاری از مردم عزیز در شرایط فعلی درصدد کمک و ورود به عرصه خدمت رسانی هستند، اما متاسفانه در برخی از موارد ناهماهنگی‌هایی را شاهد بودیم و لذا با شکل‌گیری ستاد مردمی، به دنبال آن هستیم تا به بهترین وجه از ظرفیت‌های مردمی برای مبارزه با این ویروس استفاده کنیم.

وی، فرماندهی و مدیریت اصلی در استان را بر عهده ستاد پیشگیری دانست و گفت: گاهی اوقات هم افرادی علاقمند به حضور در امر خدمت‌رسانی هستند که زمینه‌ای برای این حضور فراهم نیست، بنابراین ستاد مردمی با ایجاد هماهنگی‌، از موازی کاری‌های احتمالی جلوگیری خواهد کرد و با فراهم کردن شرایط برای عموم خیرین و مردم، شرایط بهتری را برای خدمت رسانی فراهم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و سنت حضور مردم در آرامستان‌ها، تصریح کرد: در شرایط متفاوت امسال، نیازمند همراهی مردم با ستاد پیشگیری هستیم و خواهش ما از مردم عزیز ایران و استان همدان این است که امسال از منازل، به یاد رفتگان خود باشند؛  چرا که حضور در آرامستان‌ها نه یک واجب شرعی است و نه ضرورت دارد، بلکه مستحب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha