شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه ماکو

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی گفت: در ایام عید باید همه برای ریشه کن شدن ویروس کرونا تلاش کنیم و با عمل به هشدارهای بهداشتی و رعایت کامل آن این میهمان ناخوانده را ریشه کن کنیم.

حجت الاسلام سید محمد هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی، ضمن تسلیت شهادت حضرت موسی بن جعفر( علیه السلام) اظهار داشت: فرارسیدن سال جدید سر آغاز تحول در جهان بیرون و درون و تجلّی بخش قدرت آفرینش گری خدای تحول آفرین است و امیدواریم سال جدید به ظهور امام عصر (عج) ختم شود.

وی ادامه داد: تحویل هر سال جدید فرصتی است که انسان به تحول درونی و اصلاح امور روحی، معنوی ،فکری و مادی خود بپردازد.

امام جمعه شهرستان ماکو با توصیه به مردم، جوانان و مسئولین، بیان داشت: بهار فصل روییدن و شکفتن است، و این روییدن باید انسان را نیز به تدبر، تفکر، تامل وا دارد و با زدودن زنگار کهنگی از دل‌ها و آراستن آن به همه خوبی‌ها و نیکی‌ها، به پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر وطنمان در تمامی عرصه‌های سیاسی و مذهبی بکوشیم و همچون باغ بهشتی در ایران اسلامی بدرخشیم.

وی بیان داشت: دعای هنگام تحویل سال خود درس تحول است و ایجاد تحول کار خداوند می‌باشد، اما ما نیز وظیفه داریم که برای این تحول در درون و زندگی خود و در جهان ، اقدام و تلاش نموده و تمام همت خود را به کار گیریم.

حجت الاسلام هاشمی در پایان با ذکر این نکته که یاد علما، بزرگان، امام و شهدا در ایام نوروز یکی از مهم‌ترین وظیفه ماست، گفت: در ایام عید باید همه برای ریشه کن شدن ویروس کرونا تلاش کنیم و با عمل به هشدارهای بهداشتی و رعایت کامل آن این میهمان ناخوانده را ریشه کن کنیم و بار دیگر کشور را از یک پیچ تاریخی حساس گذر دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha