چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که راهبرد دشمن در برابر ملت ایران فشارهای اقتصادی است، گفت: راه خنثی کردن این فشارها و تحریم ها، جهش در تولید داخلی کشور است.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، با اشاره به فرا رسیدن سال جدید و نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید»، گفت: تأکید مقام معظم رهبری بر مسأله تولید در سال جدید نشان دهنده اهمیت بالای این مسأله در کشور است.

وی با بیان این که علیرغم همه اقدامات صورت گرفته در سال های اخیر به منظور تقویت تولید داخلی، اما هنوز این مسأله در زندگی مردم ملموس نیست، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تحقق شعار سال بهره گرفته شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که نامگذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری جنبه نمادین و تشریفاتی ندارد، خاطرنشان کرد: همه مسئولان و متولیان کشور وظیفه دارند در جهت تحقق عملی شعار سال گام بردارند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که مقام معظم رهبری با نامگذاری سال ها مسیر حرکت کشور در سال جدید را برای مسئولان کشور مشخص می کنند، افزود: علیرغم تأکید ایشان بر رونق و تقویت تولید در سال گذشته، اما تا رسیدن به حد مطلوب فاصله داریم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کشورمان از توانمندی و ظرفیت بالایی در جهت تقویت تولید داخلی برخوردار است، گفت: این وظیفه مسئولان است ضمن شناخت دقیق این ظرفیت ها در جهت شکوفایی آن گام بردارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که «جهش تولید» بهترین راه خنثی کردن تحریم های دشمن علیه کشورمان است، افزود: در شرایطی که ایران اسلامی از سوی استکبار جهانی ظالمانه مورد تحریم قرار گرفته، بهترین راه برون رفت کشور از شرایط بد اقتصادی فعلی، تقویت و رونق فضای کسب و کار در داخل است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که امروز در تولید داخلی نیازمند یک جهش جدی هستیم، بیان داشت: به طور حتم با تحقق این امر ضمن شکست توطئه دشمنان، شاهد رشد و شکوفایی کشور در عرصه اقتصادی خواهیم بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که توانمندی و پتانسیل داخلی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: این وظیفه مسئولان به ویژه دولت و مجلس است که بسترهای لازم را برای جهش تولید در سال جدید فراهم کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که راهبرد دشمن در برابر ملت ایران فشارهای اقتصادی است، افزود: راه خنثی کردن این فشارها و تحریم ها، جهش در تولید داخلی کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha