جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ناصری یزدی

حوزه/ امام جمعه یزد نامگذاری شعار سال 99 از سوی رهبر معظم انقلاب را به معنای حرکت انقلابی و جهادی برای رفع موانع تولید خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در اولین روز بهار 99 در گفتگو با خبرنگاران با تسلیت شهادت باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر(علیه السلام)، برای همه ملت ایران سال خوبی را آرزو کرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال 99 از سوی رهبر انقلاب به نام سال «جهش تولید» اظهار کرد: جهش به معنای حرکت انقلابی و جهادی است و مراد از این نام‌گذاری این است که اگر ما قبلاً در مسیر تولید تلاش کمتری داشتیم یا موانعی بر سر راه ما قرار داشت امسال باید به‌گونه‌ای باقدرت حرکت کنیم که هر مانعی را از سر راهمان برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان کرد: باید با رشد جهشی در اقتصاد، به تولید توجه کنیم  وهمچنان که رودهای خروشان تمام سنگ‌ها و موانع را از مسیر خود برمی‌دارند و به جلو می‌روند ان شاءالله با عنایت پروردگار و امام زمان(عج) بااراده قوی و تصمیم جدی دست به دست هم دهیم و تمامی موانع تولید را از میان برداریم.

آیت الله ناصری یزدی ابراز کرد: از حوادثی تلخی که پیش می‌آید به‌خصوص بیماری کرونا باید بفهمیم که برای موفقیت همه باید در کنار هم باشیم وهمه باید به حبل‌الله چنگ بزنیم و به قدرت و عظمت پروردگار پی ببریم.

وی تصریح کرد:  همه باید سلایق و منافع حزبی و گروهی را کنار بگذاریم و ضمن یاری دین خدا، یاری انقلاب، یاری خون شهدا زیر چتر ولایت دست‌به‌دست هم دهیم و بامحبت و عشق به خدا و اهل‌بیت پیش برویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha