جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
photo_2020-03-19_10-53-40.jpg

حوزه/ جمعی از طلاب مدرسه علمیه معیر تهران طی روزهای گذشته با حضور در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان اقدام به ارائه خدمات عمرانی به مردم محروم این منطقه کردند.

محمد ثقفی، مسئول گروه جهادی طلاب مدرسه علمیه معیر تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت:  بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان، و با توجه به تعطیلی مدارس علمیه، تعداد ۱۵ نفر از طلاب حوزه علمیه معیر جهت کمک به هموطنان سیل زده به این مناطق اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، طلاب جهادی  مدرسه علمیه معیر تهران با رعایت کامل اصول بهداشتی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، شهر فنوج و روستای گیتاسنان اعزام شدند.

این طلبه جهادی ابراز داشت: روستای مذکور فاقد هر  گونه ساختمان مسکونی بوده و تمامی ۱۱ خانواده آن در کپر زندگی می کنند و از همه امکانات اولیه از قبیل آب و برق و گاز محروم هستند.

وی افزود: گروه جهادی که قبل از ما در آنجا حضور داشتند برخی زیرساخت های ساختمان ها مثل اسکلت بندی را آماده کرده بودند و طلاب مدرسه معیر با حضور در آنجا شروع به دیوار چینی و زدن پی برای این ساختمان ها کردند که شامل سرویس های بهداشتی و حمام بود و با توجه به وسعت کار طلاب جهادی عموماٌ از ۷ صبح تا ساعت ۲۲ مشغول فعالیت و خدمت بودند.

ثقفی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر فعالیت های عمرانی، طلاب جهادی مدرسه علمیه معیر در برخی مناطق سیل زده این استان اقدام به توزیع مواد غذایی بین مردم کردند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha