جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ جهاد طلاب و روحانیون استان سمنان در مبارزه با کرونا(۲)

حوزه/ طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان سمنان، مشارکت فعالی در عرصه مقابله با کرونا دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام سید ابوالفضل راسخی، امروز در نشست هماهنگی گروه‌های جهادی طلاب و روحانیون سمنان با کادر درمانی و آرامستان، به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان اظهار داشت: هر جا که طلاب و روحانیون پای کار آمدند، کارها خوب پیش رفت و امروز نیز شاهد رضایت بیماران و کادر درمانی از عملکرد روحانیت در مقابله با کرونا هستیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان تصریح کرد: سپاه نیز با تمام توان در عرصه ضدعفونی کردن معابر به میدان آمده است و حوزه های بسیج و پایگاه های مقاومت بسیج نیز از فعالین این عرصه هستند.

آمادگی طلاب برای ایفای نقش در عرصه مختلف مقابله با کرونا

حجت الاسلام ابراهیم قاسم‌پور، مسئول گروه جهادی (ضامن آهو) طلاب سمنان نیز در این نشست اظهار داشت: امروز شاهد مشارکت خوب خیرین در تهیه میوه‌ها برای تهیه آبمیوه برای بیماران کرونایی هستیم و دو موکب و حسینیه «لبیک یا زینب» و «حبیب ابن مظاهر سمنان» در تهیه فرنی و خاکشیر این گروه جهادی را یاری می کنند.

وی با بیان اینکه علوم پزشکی استان در فعالیت طلاب در مقابله با کرونا خوب پای کار آمده است، تصریح کرد: طلاب و روحانیون برای ایفای نقش در عرصه مختلف مقابله با کرونا آمادگی های لازم را دارند و منتظر اعلام موقعیت از سوی ما هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha