پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی به مناسبت روز جانباز، ضمن گرامیداشت یاد شهدای سپیدپوش عرصه سلامت و طلب عافیت و شفای عاجل برای جانبازان این راه، از تلاش‌های جهادگران و مدافعان عرصه سلامت کشور تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی به مناسبت روز جانباز، ضمن گرامیداشت یاد شهدای سپیدپوش عرصه سلامت و طلب عافیت و شفای عاجل برای جانبازان این راه، از تلاش‌های جهادگران و مدافعان عرصه سلامت کشور تقدیر و قدردانی کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین مروی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

روز جانباز امسال حال و هوای دیگری دارد و مردم ایران قدردان مجموعه‌ای از مدافعان میهن یعنی مدافعان حرم، مرز و امنیت تا مدافعان سلامت هستند که در این راه نورانی جانبازی کرده و می‌کنند.

رحمت خدا بر نفس‌هایی که در راه دفاع از جان، مال و سلامت مردم مؤمن ایران زده می‌شود، درود خدا بر دستها و پاهایی که برای دفاع از این خاک پاک بر زمین افتاد، سلام خدا بر لحظه لحظه تلاش جهادگران عرصه سلامت که این روزها به قیمت به خطر افتادن سلامت و جانشان، با امید به لطف الهی در حال خدمت به بیماران هستند.

به فرموده حضرت امام رضا علیه‌السلام هر که اندوه و مشکلی از مومنی برطرف کند، خدا روز قیامت قلب اورا شاد می‌کند.

صدها تن از کادر درمانی کشور با تعهد و امید به این بشارت بزرگ، سلامتشان را برای درمان بیماران به خطر انداختند و خود نیز به بیماری مبتلا شدند و ده‌ها تن از آنان نیز در راه خدمت جان سپردند.

درود و غفران خدا بر شهدای سپیدپوش سلامت و عافیت و شفای عاجل نثار جانبازان این راه.

احمد مروی

تولیت آستان قدس رضوی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha