جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: مردم ایران جانفشانی های پاسداران  و جانبازان در دفاع از امنیت کشور را هیچ گاه از یاد نخواهند برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز در جمع طلاب قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین ضمن قدردانی از تلاش های آنان در عرصه حساس مبارزه با بیماری کرونا، گفت: در شرایطی که به دلیل شیوع بیماری کرونا در ایران در سایر نقاط دنیا به وجود آمده، همه اقشار اعم از نیروهای مسلح، بسیج، طلاب و  نیروهای جهادی وارد میدان شدند و مانند دوران جنگ مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با اشاره به فضیلت های ماه شعبان، بیان کرد: از پیام های روشن مناجات شعبانیه بلندهمتی در سیر و سلوک است، آنجایی که بنده با خدای خودش مناجات می کند و از پروردگار می خواهد کمال انقطاع را به او عنایت فرماید.

وی ادامه داد: در مناجات شعبانیه انسان از معبود خود می خواهد که نورانیت قلبی به او رسانده تا اینکه حجاب های ظلمانی و نورانی گشوده شده و به منبع عظمت الهی برسد.

حجت الاسلام معبودی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز، بیان کرد: مردم ایران جانفشانی های پاسداران و جانبازان در دفاع از امنیت کشور را هیچگاه از یاد نخواهند برد.

وی ادامه داد: نیروهای نظامی کشور اعم از سپاه، ارتش و سایر نیروهای انقلابی در کشور اکنون قدرتمندتر از همیشه بوده اند و این رویداد نویدبخش اعتلای روزافزون ایران اسلامی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha