پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خاتمی

حوزه/ عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید»، گفت: این نامگذاری یک نقشه راه برای مسئولان و مردم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیت الله سید احمد خاتمی، در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو با محوریت شعار سال، با بیان اینکه نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید بر اساس نیاز کشور صورت گرفته و حاصل یک کار جمعی است، اظهار داشت: چند سالی است که مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌ها بر روی مسائل اقتصادی تاکید ویژه ای دارند، چنانکه سال گذشته را به عنوان سال «رونق تولید» نامگذاری کردند و در همین چارچوب شعار امسال را نیز «جهش تولید» عنوان کردند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه این نامگذاری ها براساس نیاز کشور انجام می شود، ادامه داد: دشمنان برای ضربه زدن به ایران از طریق مسائل اقتصادی مصمم هستند و ما باید با تمرکز بر روی اقتصاد و قوی کردن خود مانع پیشبرد اهداف و نقشه های آنها در این زمینه شویم.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر قوی شدن کشور در زمینه های مختلف، تصریح کرد : ایشان در سخنان خود بارها اعلام کرده‌اند که راه مقابله با دشمنان قوی شدن در عرصه های مختلف است، خوشبختانه در عرصه نظامی به یاری خداوند قوی و دارای قدرت بازدارندگی هستیم.

آیت الله خاتمی در همین راستا ادامه داد: همانطور که اشاره شد دشمن در حال حاضر به دنبال آن است که از طریق مسائل اقتصادی به ما ضربه وارد کند و در همین چارچوب مقام معظم رهبری بر قوی شدن اقتصادی ایران تأکید ویژه‌ای دارند و تحقق شعار «جهش تولید» می‌تواند در این زمینه بسیار کمک کند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور تأکید کرد: امیدواریم این نامگذاری با تلاشی که از سوی مردم و مسئولان امر انجام شود در حد شعار باقی نماند و در عمل شاهد برکات این نامگذاری باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha