شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 893621
۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
رضایی

حوزه/ حجت الاسلام رضایی گفت: طلاب و روحانیون قرارگاه جهادی شهدای حوزه علمیه قزوین تعطیلی ندارند و در مبارزه با کرونا حضوری مؤثر دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، جلسه قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه و دانشگاه علوم پزشکی قزوین با حضور دکتر عبدالله کشاورز در دفتر مدیریت درمان دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه در خصوص هم افزایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین و اطبای سنتی قرارگاه جهادی در جهت وحدت رویه در تولید محتوای بروشور هایی با مضامین مراقبت، پیشگیری و غذاهای مناسب برای مقابله با کرونا گفت و گو شد.

 حجت الاسلام رضایی در این جلسه بیان کرد: طلاب و روحانیون قرارگاه جهادی شهدای حوزه علمیه قزوین تعطیلی ندارند و در مبارزه با کرونا حضوری مؤثر دارند.

مسئول قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین افزود: هم اکنون روحانیونِ جهادی که اصول بهداشتی و بازدارنده برای مقابله با کرونا را آموزش دیده اند، در پایگاه های سلامت مستقر در سطح شهر و بیمارستان ها، حضور مستمرّ و فعال دارند.

وی ادامه داد: طلاب جهادی در بیمارستان ها و پایگاه های سلامت مباحث بهداشتی و بازدارنده برای مقابله با کرونا را در قالب بروشور هایی با مضامین آرامش روانی به مردم و بیماران ارائه می کنند و همچنین دستورهای دینی را به سمع و نظر مردم می رسانند.

حجت الاسلام رضایی ضمن تقدیر از تلاشگران عرصه مبارزه با کرونا تصریح کرد: مردم باید در این روزهای حساس در خانه بمانند و از مسافرت های غیرضرور و گردش در بستر طبیعت به ویژه در روز طبیعت خودداری کنند تا هر چه زودتر با همکاری هم حلقه شیوع کرونا را قطع کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha