جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
توزیع غذا و بسته‌های متبرک

حوزه/ خادمیاران آستان قدس رضوی با حضور در بیمارستان ولایت دامغان از کادر درمانی و پزشکان تقدیر و غذا و بسته‌های متبرک را بین بیماران و کادر درمانی توزیع کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، فرج الله وفادار، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: در این برنامه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان مدیر حوزه علمیه استان سمنان و حجت الاسلام حسینیان امام جمعه دامغان برگزار شد، علاوه بر تقدیر از کادر درمانی و اهدای غذای حضرتی و چرخاندن پرچم بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع)، از مبتلایان ویروس کرونا نیز عیادت کردند.

وی با بیان اینکه این مراسم حال‌وهوای معنوی خاصی را به بیماران و کادر درمانی این بیمارستان بخشید، اضافه کرد: خدام بارگاه منور رضوی با ذکر صلوات خاصه امام رضا(ع) و مداحی وارد این بیمارستان شدند که مورد استقبال بیماران و کادر درمانی مستقر در بیمارستان ولایت دامغان، که اختصاص به بیماران مبتلا به ویروس کرونا دارد، قرار گرفت.

وفادار ادامه داد: خادمان حرم امام رضا(ع) با حضور در بیمارستان‌ ولایت شهرستان دامغان ضمن قرائت دعا و توسل به اهل بیت(ع) و برقراری ارتباط زنده با حرم امام رضا(ع)، غذای متبرک و بسته‌های تبرکی را میان بیماران و کادر درمان توزیع کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha