شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهید اکبر ناظری‌ پور - سمنان

حوزه/ مسئولان استان سمنان، با صدور پیام‌های جداگانه، شهادت «اکبر ناظری‌پور» بهیار بیمارستان کوثر سمنان، به عنوان نخستین «شهید خدمت» و مدافع سلامت استان سمنان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، مسئولان استان سمنان، با صدور پیام‌های جداگانه، شهادت «اکبر ناظری‌پور» بهیار بیمارستان کوثر سمنان، به عنوان نخستین «شهید خدمت» و مدافع سلامت استان سمنان را تسلیت گفتند.

استاندار سمنان ضمن قدردانی از همراهی مردم با مسئولان در فرآیند مدیریت بیماری کرونا در استان از مقام شامخ شهید اکبر ناظری پور، نخستین شهید خدمت نظام سلامت استان سمنان تجلیل کرد.

متن پیام علیرضا آشناگر بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

عروج خالصانه شهیدِ خدمت اکبر ناظری پور، بهکار پرتلاش بیمارستان کوثر، این جوان فداکار و زحمتکش را به همسر گرانقدر، دو فرزند عزیز و خانواده داغدارش و همچنین به همکاران پرتلاش ایشان که مدتهاست در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی استان خالصانه خدمات رسانی بی منت می کنند تسلیت گفته و از خداوند سبحان خواستارم این شهید بزرگوار را با معصومین(ع) و اولیاء الهی محشور نماید.

بی تردید مردم فرهنگ مدار و قانونمند استان سمنان تلاش ارزشمند و خالصانه ی مجموعه ی پرسنل پرهمت سهیم در مقابله با این بیماری، اعم از پزشکان، پرستاران، بهورزان، بهکاران و نیز پرسنل رشید نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج، هلال احمر و نیز اصحاب محترم رسانه را هیچ گاه فراموش ننموده و با تبعیت از مقررات و ضوابط مشخص شده و همراهی و هم دلی با مجریان طرح فاصله گذاری اجتماعی این روزهای سخت را با صبر و شکیبایی سپری خواهند نمود. فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ

پیام تسلیت دکتر معماریان مدیرعامل مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان

متن پیام به این شرح است:

 بسم ربّ الشّهدا و الصّدیقین

پرنده بلند پرواز آسمان عشق

مدافع سلامتی که تا آخرین نفس ایستاد و جنگید به سبب رسالتی که بر دوشش بود

درست است که بالهایت شکست، اما یادت تا ابد، در جان ما و در همیشه ی زمان جاریست...

اینجانب با قلبی مالامال از اندوه شهادت همکار عزیزمان مجاهد گرانقدر اکبر ناظری پور بهکار بیمارستان کوثر را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای خانواده و دوستان ایشان صبر و شکیبایی و برای تمام همکاران جان بر کفی که اکنون در میدان مبارزه با این بیماری همه گیر هستند سلامتی مسئلت می نمایم.

تسلیت فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، در پی شهادت اولین شهید جامعه سلامت استان سمنان اکبر ناظری پور پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مردگانند، بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

شهدا نماد ایثار و فداکاری‌ اند و شهدای مدافع وطن مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت(ع) هستند.

شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیرمردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

شهادت خادم و دلسوخته به سلامت مردم اکبر ناظمی پور، در این روزهایی که ویروس کرونا مردم را در تنگنا قرار داده است بسیار سخت است، امّا در عین حال پرکشیدن کسانی که دل در گرو حق تعالی دارند و مشتاقانه و بی ادعا برای مردم خدمت می‌کنند و در این راه برای رضای خدا جانشان را فدا می‌کنند شکوه و عظمت دارد و چنین است که همواره برای مؤمنان و مشتاقان خدمت خالصانه درهای شهادت باز است و لقاء پروردگار در انتظار آنان است.

شهادت اولین شهید جامعه سلامت استان را به خانواده این شهید بزرگوار، دوستان و همسنگرانش تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات و غفران و رحمت الهی را برایش مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت  عباس گلرو منتخب مردم شریف شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس یازدهم

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدینوسیله از ریاست محترم بیمارستان و مجموعه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان کوثر سمنان که در خدمت به بیماران مبتلا به ویروس کرونا تلاش و در این روزهای سخت با صبر و تحمل بطور شبانه روزی مجاهدت می کنند، صمیمانه سپاسگزارم۔

امروز جامعه بیش از گذشته نسبت به سختی کار شما عزیزان آگاه شده‌ است و گویای این سختی‌ ها و جانفشانی ها، عروج شهید عزیز اکبر ناظری پور، اولین شهید مدافع سلامت در استان سمنان، می باشد. شهادت این عزیز را به خانواده محترم و همکاران ایشان و جامعه پزشکی سمنان تسلیت عرض می کنم و رحمت و رضوان الهی را برای این عزیز متعهد و ایثارگر مسألت می نمایم.

از تلاشهای دانشگاه علوم پزشکی تشکر می کنم و بعنوان منتخب مردم قدردان زحمات و از خود گذشتگی پزشکان و پرستاران و کادر درمانی هستم امید است مردم عزیز برای رعایت حال کادر درمانی و برای سلامت خود، توصیه ها را بیش از پیش جدی بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha