پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دکتر شهیدی

حوزه/ اورژانس ۱۱۵ قم در طرح نوروزی ۲۷۸۴ مورد ماموریت انجام داده که ۴۴ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه دکتر محمد شهیدی رئیس اورژانس ۱۱۵ قم گفت: اورژانس ۱۱۵ قم در طرح نوروزی ۲۷۸۴ مورد ماموریت انجام داده که ۴۴ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

وی افزود: ۳۶۱ مورد تصادف شهری داشته ایم که ۶۶ درصد کاهش و ۷۷ مورد نیز تصادف جاده ای داشته ایم که ۷۸ درصد کاهش را شاهد هستیم.

دکتر شهیدی خاطرنشان ساخت: ۵۶۶ مورد تعداد کل مصدومان ویزیت شده در صحنه در حوادث ترافیکی شهری و جاده ای بوده است که ۶۸ درصد کاهش نسبت به سال گذشته را نشان می دهد و تعداد کل مصدومان انتقال یافته به مراکز درمانی در حوادث ترافیکی شهر و جاده ۱۱۹ نفر بود که ۷۸ درصد کاهش را داشته ایم؛۲ مورد فوتی در صحنه حوادث ترافیکی داشتیم که ۷۱ درصد کاهش را شاهد هستیم.

وی گفت: طرح امداد نوروزی از ۲۴ اسفند سال ۹۸ آغازو صبح ۱۶ فروردین ۹۹ پایان یافت که در این بازه زمانی همه پایگاه های اورژانس ۱۱۵ در شهر و جاده علاوه بر انجام ماموریت های دیگر اورژانسی که به واسطه ایجاد شرایط ناشی از شیوع کرونا ویروس و سایر بیماری ها و مسافرت کمتر شهروندان همانند سایر ایام سال برقرار بود، جهت مواجهه با هر نوع حادثه ترافیکی نیز در آماده باش کامل بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha