شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه در پیام تسلیتی اولین شهید مدافع سلامت استان یزد را خادم مناطق محروم کشور توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، سردار محمدرضا فلاح زاده با ارسال پیامی به خانواده شهید مدافع سلامت استان یزد آورده است: شهید سرگرد پاسدار محمود شمس الدینی از چهره های ولایتمدار فعال و متعهد در عرصه سلامت و خدمت رسانی به مردم محروم مناطق مختلف کشور بود.

وی در ادامه افزوده است: این شهید خادم مردم در استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خوزستان و از خادمان اربعین حسینی در کربلای معلی به شمار می رفت که در روزهای آخر عمر با برکت خود خدمتگذار مردم درگیر با ویروس کرونا بود.

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه در بخش دیگری از این پیام، شهادت سرگرد شمس الدینی را به خانواده محترم و تمام بازماندگان و همکاران آن شهید عزیز تسلیت گفته و اظهار امیدواری کرده است: خداوند این شهید عزیز را با شهیدان عاشورا خصوصا حضرت آقا سیدالشهدا(ع) محشور نماید و به خانواده و خاندان محترم و دیگر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

بر اساس این گزارش، تاکنون پیام ها تسلیت بسیاری از سوی شخصیت های استانی و کشوری از جمله سردار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین کشور به خانواده این شهید ارسال شده است.

سردار سلیمانی ابراز کرد: خبر شهادت شمس‌الدینی که بی ادعا، خالصانه و عاشقانه در خط مقدم جبهه سلامت و برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان شهید صدوقی(ره) یزد حضور یافته بود موجب تاثر و تألم شد.

وی در این پیام تأکید کرد: واژگان زمینی توان تسکین آلام روحانی شما در این ماتم را ندارند لکن امیدوارم مراتب تسلیت و تعزیت اینجانب را در مصیبت وارده پذیرا و در غم خویش شریک بدانید.

شهید سرگرد پاسدار محمود شمس الدینی با ۲۵ سال خدمت در سپاه پاسداران یزد، در روز ۹ فروردین همزمان با سالروز ولادت سید الشهداء(ع)در جبهه سلامت به دیدار معبود رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha