پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 آیت الله مهدوی

 حوزه/ روحانیون از مردم تقاضا کنند برای نزول برکت و رحمت در زندگی‌شان، حداقل ۴۰ روز، هر سه وقت در منازلشان اذان بگویند و بلافاصله نماز اول وقت را اقامه کنند، این کار خیلی برکت دارد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، صبح امروز در درس خارج اصول که به صورت مجازی برگزار شد اظهار کرد: در آستانه نیمه ماه شعبان  میلاد با سعادت حضرت بقیة‌الله«ارواحنافداه» را خدمت همۀ عزیزان تبریک عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه الآن تقریباً تمام مجالس مذهبی، مانند سخنرانی و نماز جماعت و اجتماعات مذهبی تعطیل شده است، از همۀ  روحانیون درخواست می‌کنم که اهمیت بیشتری به شعائر دین، از جمله اذان‌گویی بدهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد:  از روحانیون عزیز تقاضا دارم که به امیرالمؤمنین«علیه‌السلام» تأسی کنند و خودشان با صدای بلند اذان بگویند و اذان‌گویی را ترویج دهند.

وی افزود: فقط روحانیون و طلاب اذان نگویند، بلکه دیگران را به اذان‌گویی تشویق نمایند و از مردم تقاضا کنند برای نزول برکت و رحمت در زندگی‌شان، حداقل ۴۰ روز، هر سه وقت در منازلشان اذان بگویند و بلافاصله نماز اول وقت را اقامه کنند، این کار خیلی برکت دارد.

استاد حوزه علمیه اصفهان ابراز کرد: البته این کار علاوه بر زیارت عاشورا و کارهای دیگری است که انجام می‌دهیم؛ اذان‌گویی و نماز اول وقت بهترین توسل است و همه دست به دست هم بدهیم و شعار اذان‌گویی را ترویج دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha