چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
35635633.JPG

حوزه/ مستند «روایت جهاد» با رویکرد مشارکتی راوی حماسه سازی بانوان در مقابله با بحران کرونا است.

حجت‌الاسلام میلاد امینی موحد، مسئول شبکه رسانه‌ای صف، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، عدم توجه به نقاط مثبت در جریان مقابله با بحران کرونا را قطعه گمشده جریان رسانه‌ای انقلاب دانست و اظهارداشت: در عرصه‌های مختلف صحنه‌های جالب و چشم‌نوازی که نشان‌دهنده روح همبستگی و دلدادگی مردم به همدیگر است بارها اتفاق افتاده که کمتر مستندسازان به آن توجه کرده‌اند.

وی، پردازش اطلاعات موجود در جریان همیاری مردم و نهادهای انقلابی را حلقه مفقوده فعالیت رسانه‌ای دانست و افزود: متأسفانه گاهی اوقات اهالی هنر و رسانه صرفاً به دنبال انتقال اطلاعات خام و پردازش نشده هستند، غافل از اینکه رسانه‌های جبهه مقابل از درج تحلیل و کدهای نشانه شناختی در تولیدات خود ابایی ندارند.

حجت‌الاسلام امینی موحد، اظهارداشت: مستند «روایت جهاد» با هدف به تصویر کشاندن حماسه‌ها و رشادت‌های بانوان سرزمینمان ایران در مواجهه با کرونا تولیدشده که از سه اپیزود با سه خط داستانی متفاوت اما هماهنگ تشکیل شده است.

وی افزود: «سنگر فرهنگی»، «سنگر پشتیبانی» و «سنگر بهداری» به ترتیب عناوین سه روایت این مستند هستند که در ۴۰ دقیقه مخاطب را تا خط مقدم مبارزه با کرونا جلو می‌برد.

لازم به ذکر است، مستند «روایت جهاد» به کارگردانی میلاد امینی موحد پس از اکران از شبکه‌های سیما از طریق تلویزیون اینترنتی فیلیمو نیز قابل مشاهده و دریافت است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha