پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سازمان خیریه در بریتانیا تهیه بسته های غذایی ویژه در ایام رمضان تهیه کرد

حوزه/ با بسته شدن درب مساجد و تعطیلی موقت فعالیت های آن ها در این ایام، به دلیل شیوع ویروس کرونا، یک سازمان خیریه در بریتانیا اقدام به تدارک بسته های غذایی ویژه برای نیازمندان کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، در حالی که به ایام ماه مبارک رمضان نزدیک می شویم، و فعالیت های بسیاری از مساجد بریتانیا در این ایام به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است، یک موسسه خیریه در این کشور پیشاپیش فرارسیدن ماه روزه داری بسته های غذایی اضطراری برای خانواده های آسیب پذیر آماده سازی می کند.

ابوالچودری مدیر مرکز خیریه «ایج یوکی کامدین» گفت که برخی از مردم بیش از هر زمان دیگری به کمک نیاز دارند و بسیاری هستند که از حمایت غذایی دائمی برخوردار نیستند.

وی با بیان اینکه جمعیت زیادی از منطقه را مسلمانان بنگلادشی تشکیل می دهند گفت: بسیاری از خانواده ها به همراه اعضای زیاد در بلوک های مسکن زندگی می کنند که بسیار پرجمعیت و شلوغ هستند و درنتیجه آسیب پذیر می باشند.

او خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به ایام ماه رمضان نیاز به به بسته های غذایی ویژه به خصوص با توجه به بسته شدن مسجد آشکار شده است.

 بسته های غذایی شامل خرما ، عدس ، برنج ، نخود ، روغن نباتی ، پیاز ، سیر ، زنجبیل ، گوجه فرنگی ، آرد، سوپ و ادویه است.

نیکی موریس ، مدیرعامل سازمان خیریه نیز گفت: از اهمیت حیاتی برخوردار است که در طول این بحران به تنوع جمعیتی موجود در جامعه خود احترام بگذاریم و از آن حمایت کنیم و توسعه بسته های غذایی اضطراری متناسب با ادیان و فرهنگ های مختلف راهی است که ما می توانیم این کار را انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha