جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم

حوزه/ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: به ۵ نفر حادثه دیده که در ارتفاعات کمرکوه قم، گم شده بودند، با حضور تیم امداد و نجات پایگاه معصومیه هلال احمر قم امدادرسانی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هادی سلیمی با اشاره به حادثه گمشدگی عنوان کرد: این حادثه در روز یکشنبه ۲۴ فروردین ماه در ساعت ۱۹:۲۴ از طریق سامانه ۱۱۲ اطلاع رسانی شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم افزود: به ۵ نفر حادثه دیده که در ارتباعات کمرکوه قم، گم شده بودند، از طرف تیم امداد و نجات هلال احمر قم امدادرسانی شد.

وی تصریح کرد: در ساعت ۲۰، نیروها از پایگاه معصومیه به سر حادثه رسیدند و عملیات امداد و نجات آغاز شد و نیروها موفق شدند در ساعت ۲۲:۵۵ افراد گمشده را بیابند و عملیات به پایان برسد.

سلیمی بیان کرد: این عملیات با حضور یک تیم امداد و نجات جاده ای و ۳ نفر نیروی عملیاتی شامل یک پرسنل نجاتگر و ۲ داوطلب نجاتگر و با مشارکت نیروی انتظامی به سرانجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: افراد آسیب‌دیده با یک دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند و برای این افراد حادثه دیده بطری آب و خرما و بیسکوئیت به عنوان تغذیه اضطراری ارائه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha