سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 895741
۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
رهبر انقلاب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار ) IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    2 0
    در اوائل اعلام خبر پیدایش بیماری کرونا برخی گفتند که از کرونا در عربستان سعودی خبری نیست .بنده در آن مورد نوشتم: اگر شیر سالم بنوشید مدام . نگردد مریض از شما هیچکدام . خصوصاََ کرونا که از چین بود ، عبورش سریع تر ز ماشین بود . گذر میکند از همه مرز ها ، ز خوفش کنند مردمان لرزها . ولیکن نبینی که آل سعود ، کرونا ز مرزش نکرده ورود ، دلیلش همان است که دادند شیر ، به ارباب ز پستان بموقع نه دیر . هر آنکس که تسلیم ارباب شود ، کرونا ز ترسش چو آهو دود.
  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار ) IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    0 0
    در مورد انرژی در مانی .از انرژی پرسیدم که چرا انرژی درمانگرانش را از سر خود باز کرده است؟ آیا انرژی قادر به درمان نیست یا انرژی درمانگران بوئی از درمان نبر ده اند ؟لذا نوشتم: انرژی کجا رفته درمانگرت ؟ چرا کرده ای باز وی از سرت؟ تو قادر به درمان نه ای یا که او، نبرده ز درمان درد هیچ بو؟ اگر قادر است او به درمان درد، کدامین کرونائی در مان کرد؟
  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار ) IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    0 0
    نرژی کجا رفته درمانگرت؟ چرا کرده ای باز وی از سرت؟ تو قادر بدرمان نه ای یا که او. نبر ده ز درمان درد هیچ بو؟ اگر قادر است او بدرمان درد. کدامین کرونائی در مان کرد؟ از انرژی پرسیده ایم که چرا انرژی در مانگران را از سر خود باز کرده است ؟ اگر انرژی درمانی واقعیٌَت داردو صحیح است ، پس چرا این حضرات الآن که باید بیما ران کرونائی را درمان کنند پس چطور است که هیچ خبری اثری از ایشان نیست؟
  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار) IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    0 0
    یک وقت خبر داده شد که 150 نفر از آل سعود به کرونا مبتلا ء شده و ملک سلمان را به جدٌه منتقل کرده اند . بنده نوشتم : به ارباب ندادند آل سعود ، مگر شیر را در قیام و قعود ؟ چرا پس شدند مبتلا< این همه ؟ نباشد درست این برای رمه ، الهی بمیرد براشان ننه ، گزد کلٌِشان را هزاران کنه.