شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
روزه داری

حوزه/ جمعی از اساتید و پزشکان و متخصصان قمی معتقدند که روزه‌داری نه تنها منافاتی با ضعف سیستم ایمنی بدن ندارد؛ بلکه باعث بهبود سیستم ایمنی بدن نیز می‌شود و منع پزشکی برای روزه‌داری در ایام شیوع بیماری کرونا وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پروز گذشته، جلسه بررسی روزه‌داری و تاثیر آن بر سیستم ایمنی بدن با حضور جمعی از اساتید و متخصصان علوم پزشکی قم و مسئولین مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی و کارشناسان مسائل فقهی و نماینده دفتر مقام معظم رهبری دامت برکاته در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

در این جلسه تعدادی از پزشکان و متخصصان دانشگاه علوم پزشکی قم با توجه به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان و شرایط پاندمی کووید-19 به پرسش‌های شهروندان در خصوص گرفتن روزه درشرایط شیوع کرونا و «آیا روزه‌داری باعث تضعیف سیستم ایمنی می‌شود یا آن را تقویت می‌کند؟» پاسخ دادند.

بر اساس محتوای منتشر شده از این جلسه، جمعی از اساتید و پزشکان و متخصصان قمی معتقدند که روزه‌داری نه تنها منافاتی با ضعف سیستم ایمنی بدن ندارد؛ بلکه باعث بهبود سیستم ایمنی بدن نیز می‌شود و منع پزشکی برای روزه‌داری در ایام شیوع بیماری کرونا وجود ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha