جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معرفی

حوزه/ با حضور مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه و مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان قم،حجت الاسلام اصلانی به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شهدای روحانی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با حضور مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه و مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان قم، جلسه معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهدای روحانی در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین ملکدار پیرامون نقش بسیج در حوزه های علمیه اظهار داشت: بسیج نشان داد تنها در جبهه نظامی پیش قدم نیست، بلکه در عرصه های مختلف خدمت همانند جریان اخیر مبارزه با کرونا در خط مقدم خدمت به مردم می باشد و حضور پرشور حوزویان در این عرصه نشان دهنده حوزه انقلابی است که با استقبال از خظر احتمالی در بیمارستانها و آرامستانها ایثار و فداکاری خود را به نمایش گذاشتند، لذا از همه بسیجیان به ویژه بسیج طلاب و روحانیون باید قدردانی و تشکر نمود.

 وی با اشاره به پایگاه بسیج در مرکز مدیریت حوزه های علمیه اظهار داشت: امیداست این پایگاه زمینه خدمت بیشتر کارمندان مدیریت را فراهم نموده و به خوبی در خدمت بدرخشد و نه تنها در عرصه خدمت بلکه در عرصه علم و پژوهش نیز خدمات ارزنده ای ارائه نماید.

وی افزود:  بسیج این پایگاه می تواند الگویی برای سایر پایگاه های بسیج قرار گیرد مخصوصا در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری دامت برکاته در گام دوم انقلاب اسلامی.

در پایان وی از زحمات حجت الاسلام امیرزاده در حرکت جهادی طلاب در جریان کرونا تشکر و قدردانی نمود و حکم حجت الاسلام اصلانی را به عنوان فرمانده پایگاه اعطاءکرد و برای  این فرمانده آرزوی موفقیت و حرکت بر مبنای ولایت مداری در امور نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha