شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه رکود بازار جهانی نفت اهمیت اقتصاد مقاومتی را ثابت کرد، گفت: تاکیدات امامین انقلاب در خصوص عدم وابستگی بودجه به نفت و دوری از اقتصاد نفتی، در این روزها که طلای سیاه به خاک سیاه نشست، بهتر درک می شود.

 حجت الاسلام  مقداد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اینکه هر گونه وابستگی به فروش نفت عواقب وخیمی برای ایران خواهد داشت، گفت: اگر فرهنگ حمایت از کار و تولید رونق بگیرد و به دنبال آن «جهش تولید» هم اتفاق بیفتد، شاهد قطع وابستگی به  طلای سیاه خواهیم بود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب ادامه داد: گرچه باید از نعمات و سرمایه های خدادادی استفاده کرد، اما این نکته را نباید فراموش کنیم که آیندگان هم در ذخائر از جمله نفت خام سهیم و شریک هستند.

وی تصریح کرد: نتیجه حمایت از کار آفرینان و جوانان نخبه ایرانیف خود را در احداث پالایشگاه ستاره خلیج فارس نشان داد که نه اینکه ما را از واردات بنزین بی نیاز بلکه آن را نیز صادر می کنیم.

حجت الاسلام یعقوبی اظهارکرد: به فضل الهی سقوط قیمت جهانی نفت سرآغازی بر پایان سیطره دلار و سلطه زورمدارانه شیطان بزرگ بر جهان خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه رکود بازار جهانی نفت اهمیت اقتصاد مقاومتی را ثابت کرد، ادامه داد: تاکیدات امامین انقلاب در خصوص عدم وابستگی بودجه به نفت و دوری از اقتصاد نفتی، در این روزها که طلای سیاه به خاک سیاه نشست، بهتر درک می شود.

حجت الاسلام یعقوبی خاطر نشان کرد: حکام برخی کشورها از جمله شیوخ مستبد حاشیه خلیج فارس برای هوسرانی دو روزه دنیا به علت فاصله از مردم، همچون گاو شیرده چوب حراج را بر منابع نفتی ملت ها زده و دو دستی تقدیم آمریکا می کنند.

حجت الاسلام یعقوبی بیان کرد: شیطان بزرگ با ایران هراسی منابع نفتی خاورمیانه را به غارت می برد و در صدد بود تا فروش نفت ایران را به صفر برساند که خود به رکود قیمت نفت گرفتار شد.

وی در پایان گفت: مقابله با ویروس منحوس در برخی کشورها از جمله ایران اسلامی نشان داد که دیگر معیار ابرقدرت بودن، داشتن ناو هواپیمابر و بمب اتم نیست، بلکه ابرقدرت کشوری است که در کوران بحرانها بتواند باتدبیر با کرونا مقابله کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha