پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صافدل 2

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های تربت حیدریه گفت: پویش نیکوکاری دانشگاهیان باید بستر را برای حرکت های خداپسندانه و انفاق و همدلی مومنان آماده کنند.

حجت الاسلام حسین صافدل، نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های تربت حیدریه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، با اشاره به حدیث «مَنْ أَصْبَحَ لا یَهْتَمُّ بِأُمورِ الْمُسْلمینَ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ»، از پیامبر گرامی اسلام(ص) و ابراز تاسف از شرائط پیش آمده، بیان کرد: شرائط اقتصادی اقشار جامعه با توجه به تعطیلی بسیاری از کارهای خدماتی، نیازمند حمایت از سوی کسانی است که توانایی ورود به این عرصه را دارند.

وی ادامه داد: تاکنون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های تربت حیدریه با احساس ضرورت نسبت به عرصه رزمایش انفاق و همدلی در راستای راهنمایی های ارزشمند مقام معظم رهبری، گام های بلندی در این زمینه برداشته است.

نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه های تربت حیدریه با بیان این که اقدامات خداپسندانه مردم با برکات زیادی در جامعه همراه بوده است، ابراز کرد: گروه های پویای دانشگاهی با راه اندازی کانون های خیریه در راستای پویش نیکوکاری و کمک به همنوعان خود، همچون همیشه خوش درخشیده اند.

حجت الاسلام صافدل با بیان این که فعالیت های مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، بر ایجاد موجی فعال و پویا برای همکاری همه مجموعه های ذی ربط به منظور کمک رسانی به نیازمندان متمرکز شده است، عنوان کرد: پویش نیکوکاری دانشگاهیان باید بستر را برای این حرکت های خیرخواهانه آماده کند.

نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با بیان این که هم اکنون براساس نیازسنجی، ساختار و تشکیلات این پویش در سطح دانشگاه های شهرستان شکل گرفته است، بر ضرورت مشارکت همه مومنان در این بهار همدلی و همکاری متمرکز همه سازمان ها در این امر تاکید کرد.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha