جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ضدعفونی

حوزه/مسئول تیم عملیات گندزدایی مرکز بهداشت قم با بیان این‌که روزانه ۱۳ هزار نقطه در شهر قم ضدعفونی می‌شود، گفت: این عملیات همچنان به‌صورت روزانه ادامه داد.

محمدحسین باباخانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به ادامه داشتن ضدعفونی کردن خیابان‌ها و معابر شهری اظهار داشت: بر اساس تصمیمی که در ستاد مبارزه با بیماری کرونا گرفته‌شده ضدعفونی کردن خیابان‌ها و معابر شهر قم به‌صورت مداوم ادامه دارد.

وی ادامه داد: روزانه این کار با نظارت مرکز بهداشت استان قم صورت می‌گیرد و با توجه به ماندگاری بر روی سطح و خلوت بودن خیابان‌ها و معابر این کار شب‌ها انجام می‌شود.

باباخانی در پاسخ به این سؤال که این گندزدایی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، ابراز داشت: فعلاً تصمیم جدیدی مبنی بر توقف گندزدایی صادر نشده و چون همچنان ویروس در شهر وجود دارد قطعاً این گندزدایی‌ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برخلاف برخی از شایعاتی که در فضای مجازی پخش می‌شود محلول‌های مورداستفاده توسط نهادهای مختلف مورد تأیید وزارت بهداشت و بر اساس استانداردهای سازمان بهداشت جهانی است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

محلول‌های مورداستفاده توسط نهادهای مختلف تصریح کرد: روزانه ۱۳ هزار نقطه در شهر قم ضدعفونی می‌شود و این کار به‌صورت مداوم ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha