پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دکتر محبی

حوزه/ حدود ۵۰ هزار و نزدیک به ۸۰ درصد واحدهای صنفی ثبت نام خود را انجام داده اند، از ۹۵ درصد واحدها نیز بازرسی ها صورت گرفته است، مهمترین دغدغه ما در بحث رعایت فاصله گذاری هوشمند، در سازمان ها و ادارات و اماکن دولتی است، پروتکل ها هم ابلاغ شده و لازم است در این بخش ها کار تسریع شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ۳۵ هزار واحد صنفی مجوز دار و ۱۰ هزار واحد بدون مجوز در استان وجود دارد و تعداد کل واحدهایی که مشمول ثبت نام در طرح فاصله گذاری هوشمند بودند ۵۹ هزار و ۳۰۰ واحد بوده است.

وی افزود: حدود ۵۰ هزار و نزدیک به ۸۰ درصد واحدهای صنفی ثبت نام خود را انجام داده اند، از ۹۵ درصد واحدها نیز بازرسی ها صورت گرفته است، مهمترین دغدغه ما در بحث رعایت فاصله گذاری هوشمند، در سازمان ها و ادارات و اماکن دولتی است، پروتکل ها هم ابلاغ شده و لازم است در این بخش ها کار تسریع شود.

محبی افزود: دو هزار و ۸۸۶ پلمپ در واحدها به ثبت رسیده و ۹۵ مورد نیز به قوه قضائیه معرفی شدندو بیش از ۹۰ درصد مردم قم در مرحله اول غربال شدند، غربالگری نوبت دوم نیز با سختی هایی مواجه است، یکی از سختی ها این است که غربالگری به صورت پالایش جمعیتی انجام می شود و این کار در شهرهای مهاجرپذیری مانند قم سخت تر است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم  خاطر نشان ساخت: متاسفانه مردم به واژه کرونا حساسیت خود را از دست داده اند و پاسخگویی مردم به سامانه ۴۰۳۰ با کندی انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha