جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 897910
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
ماهواره نور

حوزه/حضور جمهوری اسلامی ایران در باشگاه فضایی‌ها آن‌هم درحالی‌که تنها ۴ دهه از استقرار انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، نشان می‌دهد که گام دوم انقلاب گامی استوار و محکم در جهت پیشرفت نظام است.

خبرگزاری حوزه/ پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور و قرار گرفتن آن در فضا آن‌هم درحالی‌که جهان در حال مبارزه با بیماری کرونا است، نشان داده که مسیر پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توقف‌ناپذیر است.

دو سال از زمان خروج یک‌طرفه آمریکا از برجام می‌گذرد، خروجی که با برنامه‌ریزی قبلی طراحی‌شده بود تا با واردکردن شوک به اقتصاد ایران زمینه‌های براندازی نظام را فراهم کند اما نه‌تنها این خواسته آن‌ها با هوشیاری مردم به نتیجه نرسید بلکه هدف دیگر آن‌ها که جلوگیری از پیشرفت نظام بود نیز محقق نشد.

ورود جمهوری اسلامی ایران به باشگاه فضایی و قرار گرفتن ماهواره نور در فضا نشان داد که قدرت و توان متخصصان ایرانی روزبه‌روز افزایش می‌یابد، اتفاقی که قطعاً می‌تواند در آینده موفقیت‌های بسیاری را برای کشور به همراه داشته باشد.

موفقیت نیروی هوافضای سپاه پاسداران در تکمیل و نهایی کردن این ابر پروژه پیام‌های بسیار زیادی داشت که به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود.

۱- توانمندی و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران امروز به یک واقعیت غیرقابل‌انکار تبدیل‌شده است که نمی‌توان کوچک‌ترین تردیدی در مورد آن داشت.

امروز به باور تمامی کارشناسان مسائل سیاسی جهان معادلات منطقه و خاورمیانه تنها از مسیری عبور می‌کند که موافقت جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد که نشان‌دهنده قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

این مهم زمانی اهمیت دوچندان پیدا می‌کند که بدانیم جمهوری اسلامی ایران ‌همواره طرفدار انسان‌های بی‌دفاع و مظلوم بوده که نمونه آن حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین و یمن می‌باشد.

به‌عبارت‌دیگر افزایش توان قدرت نظامی و موشکی جمهوری اسلامی ایران موجب تقویت جبهه مقاومت در منطقه شده است و راه را بر سلطه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در منطقه تنگ کرده است.

۲- این موفقیت زمانی حاصل می‌شود که شدیدترین تحریم‌های جهان علیه کشورمان وضع‌شده است اما این تحریم‌های ظالمانه هم نتوانسته راه پیشرفت و اقتدار نظام را بگیرد به‌طوری‌که هرروز شاهد پیشرفت روزافزون نظام در بسیاری از عرصه‌ها به‌خصوص در زمینه‌های علمی و تحقیقاتی هستیم.

۳- باز شدن مسیر حضور جمهوری اسلامی ایران در باشگاه فضایی‌ها آن‌هم درحالی‌که تنها ۴ دهه از استقرار انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در طی این ۴ دهه هم همواره تحت شدیدترین تحریم‌ها و جنگ‌های تحمیلی بوده است نشان می‌دهد که گام دوم انقلاب گامی استوار و محکم در جهت پیشرفت نظام است و تمامی کشورهای دنیا باید این موضوع را باید به‌عنوان یک اصل بپذیرند.

۴- درعین‌حال باید به پیشرفت‌های روز افزودن سپاه پاسداران نیز اشاره کرد که توانسته امروز در بین نیروهای نظامی منطقه در اوج قله اقتدار و پیشرفت قرار دارد و تحریم‌های ظالمانه هم نتوانسته جلوی پیشرفت آن را بگیرد.

محمدی فعال رسانه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha