جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سامانه بیسیم آنالوگ به دیجیتال هلال احمر

حوزه/ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: از اقدامات نهایی عملیات اجرایی تبدیل سامانه بیسیم آنالوگ به دیجیتال در سراسر استان قم خبر داد و گفت: با نصب دکل مخابراتی، کل استان قم تحت پوشش این طرح قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هادی سلیمی با بیان لزوم بهره مندی از فناوری روز ارتباطات در ارائه خدمات بهتر امدادی گفت: در زمان وقوع حوادث نیاز است با استفاده از تکنولوژی‌های جدید ارتباط برقرار شود و در این راستا جمیعت هلال احمر استان قم اقدام به تجهیز و راه اندای نسل چهارم سیستم های مخابراتی در سراسر استان کرد.

وی با بیان اینکه در مرحله نهایی و با نصب دکل مخابراتی کل استان قم تحت پوشش این طرح قرار می گیرد افزود: فرایند اجرایی این طرح به پایان رسیده است و با اجرای این طرح، شاهد سرعت پاسخگویی، کیفیت در ارتباطات و کاهش هزینه خواهیم بود.

سلیمی با تاکید بر اینکه هدف از این طرح ارتقای ارتباطات در حوادث است، عنوان کرد: در این طرح ارتباط آنالوگ به دیجیتال تبدیل شده است تا با سرعت پیشرفت تکنولوژی، راه های ارتباطی برای مخابره اخبار حوادث، منجر به خدمت رسانی مناسبتر است.

معاون امدادو نجات جمعیت هلال احمر قم یادآور شد: این ارتقا در سطح ارتباطات، می تواند در راستای کاهش اثرات حوادث تحول ایجاد کرده و همچنین بستر مناسبی برای ارتباط مدیران و امدادگران باشد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای دیجتال کردن سایت های مخابراتی از دیگر اهداف این طرح است گفت: برنامه ریزی دیجتال کرد پایگاه های عملیاتی استان، بررسی آنتن دهی نقاط مختلف و رفع مشکل نقاط کور، همچنین پیوند بیسیم های دیجتال و آنالوگ به توجه به کارایی هر دو در زمان های مختلف از دیگر برنامه هایی است که با اجرای این طرح محقق می شود.

سلیمی خاطرنشان کرد: این طرح با اعتباری ۱ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان در استان قم به صورت کامل اجرایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha