جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کسب و کار خانگی

حوزه/  اداره کل معیشت و توانمندسازی مرکز خدمات حوزه برای کمک به کسب و کارهای کوچک و خانگی با هدف "جهش تولید" ، تفاهم‌نامه‌ای با " سامانه جامع هدایت، آموزش و پشتیبانی کسب و کار (میدون) "منعقد کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اداره کل معیشت و توانمندسازی مرکز خدمات حوزه برای کمک به کسب و کارهای کوچک و خانگی با هدف "جهش تولید" ، تفاهم‌نامه‌ای با " سامانه جامع هدایت، آموزش و پشتیبانی کسب و کار (میدون) "منعقد کرده است.

طبق این تفاهم‌نامه تمامی خانواده گرامی طلاب می‌توانند از ۵۰ درصد تخفیف آموزش در "میدون" به علاوه سرانه آموزش "اداره خوداشتغالی و توانمندسازی مرکز" بهره‌مند شوند.
میدون، سامانه‌ای مردمی برای شناسایی، آموزش، پشتیبانی و اتصال ظرفیت‌های بالقوه موجود در جامعه است، این سامانه بستری برای به میدان آوردن مردم در جهت تولید و اشتغال کشور در سطوح و حوزه‌های مختلف است.

خاطر نشان می شود: در این سایت هر آنچه که برای ایجاد و توسعه یک کسب وکار لازم دارید، مانند آزمون شخصیت شناسی، دوره‌های آموزشی، نیازها و چالش‌های کسب و کار، آمایش سرزمینی، نیازمندی‌ها و مشاوره را پیدا خواهید کرد.

گفتنی است: برای استفاده از ۵۰ درصد تخفیف ویژه آموزش مشاغل خانگی در سامانه میدون می‌توانید به یکی از دو روش زیر اقدام نمایید.
۱. پنل شخصی در سامانه سخا، گزینه فروشگاه میدون
۲. لینک meidoun.ir/account/registerspecial

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ابراهیم اسماعیلی IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 0
    می خوام ی کسب کار خانگی راه بندازم میشه راهنمایم کنید ممنون میشم