پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پویش سراسری مادر امت

حوزه/ به مناسبت ایام وفات حضرت خدیجه(س)، پویش سراسری مادر امت با محوریت کتاب «یـومـا» نوشته مریم راهی، برگزار می شود و مسابقه کتابخوانی، تهیه استوری معرفی کتاب و خوانش صوتی از بخش‌های این مسابقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، به دنبال شیوع بیماری کرونا، معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان برنامه های امسال خود را به صورت مجازی و در قالب «جشنواره آموزشی تبلیغی شهرالله» برگزار می کند. از این رو به مناسبت ایام وفات حضرت خدیجه(س)، پویش سراسری «مادر امت» با محوریت کتاب «یـومـا» نوشته مریم راهی، برگزار می شود و مسابقه کتابخوانی، تهیه استوری معرفی کتاب و خوانش صوتی از بخش‌های این مسابقه عنوان شده است.

بخش تهیه استوری معرفی کتاب

علاقه‌مندان برای شرکت در بخش تهیه استوری معرفی کتاب، کتاب‌ «یوما» را در چند جمله‌ توصیف‌ و معرفی‌ کرده‌ و به‌ صورت‌ استوری و با هشتگ (#مادر_امت) در فضای‌ اینستاگرام قرار دهند.

شرکت کنندگان برای ارسال استوری، صفحه سمات‌ را به آدرس http://www.instagram.com/Samat.ir در استوری خود منشن(تگ) کرده و یا اینکه از استوری خود عکس صفحه گرفته و به ادمین کانال معاونت تبلیغ در پیام رسان ایتا به آدرس @howzehtabligh ارسال کنند.

بخش خوانش صوتی پویش مادر امت

مخاطبان برای شرکت در بخش خوانش صوتی نیز، یک پاراگراف و قسمت جذاب و تأثیرگذار از کتاب «یوما» را به صورت فایل صوتی(۲ تا ۴ دقیقه ای) برای دبیرخانه مسابقه در پیام رسان های داخلی این معاونت، ارسال کنند.

بخش مسابقه کتابخوانی پویش

سؤالات مسابقه کتابخوانی نیز در روز ۲۵ ماه مبارک رمضان در کانال ایتا و صفحه معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان در اینستاگرام قرار می گیرد و برای شرکت در مسابقه، همه افراد می توانند جواب سوالات مسابقه را به ادمین صفحه ارسال کنند، علاقه‌مندان جهت خرید کتاب به آدرس‌های http://www.instagram.com/Ketabresan_net در اینستاگرام و ایتا به نشانی @ketabresan مراجعه و کلمه «یوما» را ارسال کنند.

همچنین در بخش دیگر، خانواده ها می توانند در روز وفات حضرت خدیجه(س) دختران خردسال خود را با نام خدیجه صدا بزنند و با اشتراک هشتگ اسم من خدیجه است (#اسم_من_خدیجه_است) در این پویش شرکت کنند.

شایان ذکر است، برای پویش سراسری مادر امت یک جایزه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی، یک جایزه یک میلیون تومانی، ۵ جایزه ۵۰۰ هزار تومانی و ۱۰ اعتبار ۲۰۰ هزار تومانی خرید کتاب با ۵۰ درصد تخفیف، در نظر گرفته شده و علاقه مندان می توانند آثار فاخر خود را تا ۲۵ ماه مبارک رمضان به درگاه های ارتباطی اعلام شده ارسال کنند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha