شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید علیرضا عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز هر چیزی که در کشور داریم از آثار دفاع مقدس و مدافعین آن است، والا یقین بدانید دشمنان ناموس و هیچ ارزش فرهنگی را برای ما به جای نمی گذاشتند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، پیش از ظهر امروز در نشست با مدیرکل و معاونین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی، اظهار کرد: مسئولیت حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، مسئولیتی بر اساس ارزش هاست.

وی ادامه داد: آنچه انجام گرفته و امروز شما انجام می دهید، آثار مدافعین دفاع مقدس است که آن ها را برای نسل آینده حفظ و نگهداری می کنید، لذا قدر کار خود را بدانید.

امام جمعه بیرجند بیان داشت: حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، یک موضوع گسترده و امانتی است که بر دوش هر شهروند ایرانی قرار گرفته، زیرا اگر کسانی از جان خود، جوانان و سلامتشان با آن همه سختی نمی گذشتند، امروز از کلمه آزادی، ناموس و اسلام خبری نبود.

وی تأکید کرد: امروز هر چیزی که در کشور داریم از آثار دفاع مقدس و مدافعین آن است، و الاّ یقین بدانید دشمنان، ناموس و هیچ ارزش فرهنگی را برای ما به جای نمی گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آرمان ما نجات همه ی انسان ها است، گفت: خداوند ان‌شاءالله این انقلاب را به ظهور حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) که صاحب اصلی آن است متصل کند تا همه مردم ستم کشیده کشورهای اروپایی و آمریکایی از دست حکومت های فاسدشان نجات پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha