پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 899451
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
تصاویر اختصاصی و ناب از حرم حضرت زینب(س)

حوزه/ پس از اطلاعیه وزارت بهداشت و وزارت اوقاف سوریه مبنی بر امکان برگزاری مراسم نمازجمعه با رعایت کامل شرایط اعلام شده، نماز جمعه این هفته حرم حضرت زینب(س) برگزار میگردد.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه نماز جمعه این هفته حرم حضرت زینب(س) برگزار می گردد.

بنابر اعلام روابط عمومی دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سوریه پس از اطلاعیه وزارت بهداشت و وزارت اوقاف سوریه مبنی بر امکان برگزاری مراسم نمازجمعه با رعایت کامل شرایط اعلام شده، نماز جمعه این هفته حرم حضرت زینب(س) برگزار میگردد.

در همین راستا بادستور حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی تولیت مصلی حرم حضرت زینب(س) و نماینده رهبر انقلاب در سوریه، اداره اماکن مصلی حرم مطهر موظف به انجام تمامی تدابیر و شرایط اعلام شده از سوی مسئولین بهداشت و درمان گردید.

علاوه بر آن مواردی از جمله توزیع پک بهداشتی شامل (ماسک، ژل ضدعفونی کننده، بسته دستمال کاغذی و یک عدد سجاده با پارچه یک بار مصرف )، ضد عفونی تمام مصلی حرم مطهر قبل و بعد از برگزاری نمازجمعه، رعایت فاصله بهداشتی و شرعی ممکن بین زائران، آماده باش درمانگاه حرم مطهر و استقرار تیم تب سنج در مبادی ورودی مصلی و رعایت تمامی پروتکل های اعلامی از سوی مسئولین بهداشت و درمان نیز از توصیه های حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی می باشد. 

همچنین به  دلیل عدم اعلام وزارت بهداشت مبنی بر باز شدن حرم های مطهر و مساجد و سایر مراکز فرهنگی، تمامی درب ها و ورودی ها به فضای داخلی حرم مطهر و روضه منوره آن حضرت بسته می باشد و از ورود زائران جلوگیری به عمل می آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha