شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 899589
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
بافق

حوزه/ بانوان طلبه بافقی در ایام تعطیلی مدارس علمیه به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا ، فعالیت های فرهنگی خود در فضای مجازی را گسترش دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، مریم تفکری مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۱۲۰بانوی طلبه بافقی مدرسه خواهران الزهرا بافق، برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و مذهبی خود را در فضای مجازی برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به تحصیل بانوان به صورت پاره وقت و تمام وقت در دوره‌های پنج تا هفت ساله در مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق، افزود: تاکنون ۱۵۰نفر از این مدرسه فارغ التحصیل شده اند که بیش از ۵۰ نفر از آن‌ها فعالیت‌های مذهبی، آموزشی و ... را در سطح شهر انجام می‌دهند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق با اشاره به برگزاری کلاس‌های مجازی خواهران طلبه بافقی در مباحث مختلف، ادامه داد: فضای سایبری، ساخت تولید محتوا و کلیپ، عکس نوشته، انیمیشن، تحقیق و پژوهش، احکام شرعی و پاسخ دهی به شبهات برخی از فعالیت طلاب بافقی در این شرایط کنونی است.

تفکری، یادمان مجازی شهدا، کانون خانواده، هر شب یک جلسه اخلاق، هیئت نوجوانان و شناسایی خانوارهای نیازمند به همت مددکاران را از دیگر فعالیت حوزه علمیه بانوان شهرستان در شرایط کرونایی کشور بیان کرد.

وی از ثبت نام بانوان علاقه مند به تحصیلات حوزوی در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: بانوان بافقی می توانند برای ثبت نام به این مدرسه و یا با ورود به سایت حوزه علمیه خواهران کشور به آدرس www.whc مراجعه نمایند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha