شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید ابوالفضل طباطبایی نماینده رهبر انقلاب در سوریه

حوزه/ نماینده رهبر انقلاب در سوریه گفت: جامعه ما امروز نیازمند الگوگیری از شخصیت بارز امام حسن مجتبی(ع) در فکر، رفتار، عمل و اخلاق است.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه نماینده رهبر انقلاب در سوریه گفت: جامعه ما امروز نیازمند الگوگیری از شخصیت بارز امام حسن مجتبی(ع) در فکر، رفتار، عمل و اخلاق است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری در یک گفتگوی تلویزیونی ضمن تبریک ولادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام ایشان را الگوی صبر و اخلاق عنوان کرد و افزود: لازم است در همه ابعاد زندگی خود از حضرت امام حسن (ع) درس بگیریم، چرا که ایشان نمونه بارز اخلاق اسلامی و شکیبایی و صبر بر مشکلات بودند.

نماینده ولی‌فقیه در سوریه با اشاره به پیش رو بودن ایام شب های قدر، اظهار داشت: امسال به خاطر شرایط استثنایی که به خاطر این ویروس منحوس به وجود آمده است، قادر نیستیم این مراسمات را در مساجد و اماکن مقدسه برگزار کنیم لذا مراسم احیای شب های قدر را در خانه های خود برگزار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی خود تاکید کرد: شعار ما در این ماه مبارک رمضان #بیوتنا_مساجد_و_مدارس «خانه های ما مسجد و مدرسه است» می باشد لذا فعالیت های دینی و مذهبی را از طریق شبکه های اجتماعی در خانه انجام خواهیم داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha